Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2006 Delen Geplaatst: 12 april 2006 Microsoft geeft vanaf 11 juli 2006 geen ondersteuning meer aan\r\nWindows98,Windows98se en Windows ME\r\n[url]http://support.microsoft.com/gp/lifean18[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2006 Off Topic: je bent er gelukkig weer... had je al gemist hoor.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2006 Ik heb ALLE udates gedownload en in een ZIP bewaard; jammer dat het alleen codenummers zijn waaraan ik niet kan zien wat ze doen, cq of ik die wel wil.\r\n\r\n:)\r\n\r\nVoorlopig loopt mijn W98se lekker, vooral onder de zware \"zijdelingse\" wijzigingen middels Office2000Updates o2kSR1a en o2kSP3; voortaan bij problemen, EERST Office opdracht geven zichzelf te herstellen in oorspronkelijke staat, voordat ik in hoogst zeldzame gevallen de W98se-setup (zonder formatteren) zichzelf laat verfrissen.\r\n\r\nEr zal vast wel een keer noodzakelijkerwijs iets anders komen, maar XP of iets wat daarop lijkt wil ik niet, maakt mij veel te langzaam & kwaad, jemig wat een l*lijzer met al die nutteloze tussen- en wedervragen.\r\n\r\nJammer ook dat ik te weinig techneut ben om in Linux te duiken, maar misschien brengen die boys ooit eens een ding uit dat echt voor GEWONE gebruikers geschikt is.\r\n\r\nKnoppix werkte bij mij half (geen geluid en geen Inernet) en Ubuntu bijna-goed met \"alleen maar\" geen Draadloos Internet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2006 [quote=willem1940]Ik heb ALLE udates gedownload en in een ZIP bewaard; jammer dat het alleen codenummers zijn waaraan ik niet kan zien wat ze doen, cq of ik die wel wil.[/quote]\r\nHoeft niet hoor, de updates blijven beschikbaar, er worden alleen geen nieuwe updates meer gemaakt.\r\nDus mochten die windows-versies een keer lek raken, dan zul je zelf met de bandenplakkers aan de slag moeten.\r\n\r\nIk snap alleen niet dat microsoft niet wacht met het stoppen van support totdat vista uit is.\r\nZe verplichten mensen nu ongeveer om op xp over te stappen, terwijl de support daarvoor ook geen lang leven meer heeft... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2006 Off Topic: Hoi,Reintje\r\nIk ben er nog wel, maar werk tegenwoordig meer ondergronds :-#\r\nEn daar wordt ik nogal eens geïnfecteerd :mrgreen: \r\n[img]http://i2.tinypic.com/veavqr.jpg[/img] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2006 [quote]maar XP of iets wat daarop lijkt wil ik niet, maakt mij veel te langzaam & kwaad, jemig wat een l*lijzer met al die nutteloze tussen- en wedervragen.[/quote]\r\nDat heb ik nou met windows 98.. :-P \r\n\r\nTeveel ellende met voor iedere poep en scheet de pc opnieuw op te moeten starten, geen ondersteuning voor de hedendaagse hoeveelheden werkgeheugen en het draait gewoon te traag vergeleken met windows XP.. :-( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2006 [quote]het draait gewoon te traag vergeleken met windows XP.. [/quote]\r\nNah... op een 2 gig processor met 512mb geheugen draait 98se best een stukje sneller dan XP. Maar de rest van de problemen die je noemt he... dat steeds starten en die instabiliteit... no thanks. :-( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2006 ´t Ligt ook aan je hardware, sommige hardware (combinaties) is/zijn niet meer zo windows 98 compatibel. :-P Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2006 Voor iedereen die dit nog niet kent of heeft,klik hieronder\r\n[url=http://members.chello.nl/h.nekeman1/98spnl/]Unofficial windows 98SE service pack[/url]\r\nGoede Vrijdag! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2006 [quote=Anacho]Voor iedereen die dit nog niet kent of heeft,klik hieronder\r\n[url=http://members.chello.nl/h.nekeman1/98spnl/]Unofficial windows 98SE service pack[/url]\r\nGoede Vrijdag![/quote]\r\n\r\nIk heb het gedownload maar eerst nog even rondgekeken; zal het moeten weggooien, jammer, want op mijn W98se (versterkt door full Office2000 2CD\'s plus upgrades o2ksr1a en osksp3, dus reeds geen \"gewoon\" w98 meer) komt IN GEEN GEVAL nog IE6 en juist IE6 lijkt een absolute voorwaarde te zijn om met dit \"UnofficialSP\" aan de slag te kunnen.\r\n\r\n[url]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/962236[/url]\r\n\r\nMijn ervaringen met IE6: binnen 3 dagen Windows98SE onrepareerbaar ontregeld, formatteren en opnieuw beginnen.\r\n\r\nNa ongeveer 20x, de samenhang eindelijk doorzien: combinatie IE6 met OutlookExpress + Messenger + Hotmail bouwt via ADRESBOEK een fatale bug op, Windows start niet meer op en Windows-setup-herhaling zonder formatteren loopt dood.\r\n\r\nMijn Windows98SE werkt nu al maandenlang stabiel met een via de door mij genoemde office-updates/upgrades ontstane variant IE5.1++ die niet meer op directe wijze in software-installeren/verwijderen te benaderen valt. \r\nEigenlijk is Office nu helemaal \"baas\" geworden: lijkt er ergens in windows of IE iets te haperen dan is het zaak om Office via Setup opdracht te geven \"zichzelf te herstellen in oorspronkelijke staat\".\r\n\r\n\"Mijn\" variant van IE5.1 is alléén via de genoemde Office-upgrades/updates te bemachtigen, wordt verder nergens ondersteund. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2006 [quote=TarUnited][quote=willem1940]Ik heb ALLE udates gedownload en in een ZIP bewaard; jammer dat het alleen codenummers zijn waaraan ik niet kan zien wat ze doen, cq of ik die wel wil.[/quote]\r\nHoeft niet hoor, de updates blijven beschikbaar, er worden alleen geen nieuwe updates meer gemaakt.\r\nDus mochten die windows-versies een keer lek raken, dan zul je zelf met de bandenplakkers aan de slag moeten.\r\n\r\nIk snap alleen niet dat microsoft niet wacht met het stoppen van support totdat vista uit is.\r\nZe verplichten mensen nu ongeveer om op xp over te stappen, terwijl de support daarvoor ook geen lang leven meer heeft...[/quote]\r\n\r\nReken er niet te vast op dat die updates beschikbaar blijven; sinds enige tijd is IE5.5 voor WindowsME ook niet meer vindbaar. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2006 [quote=BlackTiger][quote]het draait gewoon te traag vergeleken met windows XP.. [/quote]\r\nNah... op een 2 gig processor met 512mb geheugen draait 98se best een stukje sneller dan XP. Maar de rest van de problemen die je noemt he... dat steeds starten en die instabiliteit... no thanks. :-([/quote]\r\n\r\nJa, ook best lekker snel op mijn 0.950GHz compu en 512MB RAM en 3x HD met Swapgeheugen in eigen EERSTE partitie (3xRAMwaarde) op 1e slaaf-schijf.\r\n\r\nSpeciale upgrades van Office2000 hebben tamelijk afgerekend met instabiliteit, zoals ik hiervoor al postte. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2006 Niet tot in de eeuwigheid natuurlijk.\r\nMaar ik neem niet aan dat je windows 98 tot in de eeuwigheid gaat gebruiken...\r\n\r\nDie updates zijn echter langer beschikbaar dan 11 juli 2006.\r\n\r\n\r\nMaar als jij graag alle updates zelf ergens wilt hebben staan, en daarmee niet afhankelijk te zijn van Microsoft, vind ik dat alleen maar goed!\r\nIk wilde alleen andere mensen het werk besparen om nu al al die updates te gaan downloaden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2006 Er zal iets verdraaid aantrekkelijks moeten komen voordat ik W98SE(onder Office2000++) opgeef.\r\n\r\nZoals ik al zei, héél misschien Linux maar dan pas als ik er niet eerst voor hoef te gaan studeren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2006 [url]http://v4.windowsupdate.microsoft.com/catalog/en/default.asp[/url]\r\n\r\nDaar kan ik nog gewoon per OS en SP bladeren in de updates. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2006 [quote=avv]http://v4.windowsupdate.microsoft.com/catalog/en/default.asp\r\n\r\nDaar kan ik nog gewoon per OS en SP bladeren in de updates.[/quote]\r\n\r\nJa, weet ik; NOG wel.\r\n\r\nMaar een paar maanden geleden was voor ME reeds IE5.5 verdwenen en de door mij bewaarde (Nederlandstalige) module vond ook geen download-bestanden meer.\r\n\r\nEr gaat vast wel snel kaalslag plaatsvinden, men wil koste wat kost steeds sneller nieuwere OS doordrukken met steeds meer updates daarachteraan nodig die steeds beter beveiligd zijn tegen (verondersteld) onrechtmatig downloaden/verwerken.\r\n\r\nKassa. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen