Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2006 Delen Geplaatst: 12 april 2006 Hi all,\r\n\r\nIk heb een probleem met mijn Acer aspire 1692WLMI. Voor school gebruik ik het programma Netbeans om te programmeren. Dit werkt prima wanneer ik de beschikking heb over netstroom. Alleen wanneer ik hem op de accu heb lopen gaat netbeans supertraag lopen. Powermanagement op max zetten haalt ook niets uit en uninstallen van powermanagement ook niet.\r\n\r\nIemand hier ook problemen mee of er een oplossing voor?\r\n\r\nBVD\r\n\r\nGroet,\r\n\r\nMathijs Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2006 Misschien is je accu te oud / versleten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2006 Als je via Energiebeheer de laptop op \"altijd aan\" zet, is het probleem dan weg? Waarschijnlijk wordt je processor in een tragere modus gezet als je op de accu werkt, als ik me niet vergis was \"altijd aan\" standaard zo ingesteld dat je processor dan niet terugklokt. Eventueel kan je dit veranderen met het programma Notebook Hardware Control (Centrino Hardware Control). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2006 Het is inmiddels opgelost, gebruik nu Speedswitch XP en alles daar op max gezet, nu loopt het soepel!\r\n\r\nIedereen bedankt voor de hulp! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2006 Goed om te horen dat het opgelost is! (Y) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen