Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2006 Delen Geplaatst: 12 april 2006 Sinds ik een laptop heb aangeschaft en aangesloten op een draadloze router, blijven pagina\'s (die niet meer te vinden zijn) zich heropenen. Ik kan dat allen onderbreken door op stoppen te klikken. Op mijn vaste PC (via kabel) heb ik daar geen last van.\r\n\r\nAls voorbeeld ga ik naar deze pagina geen probleem. Vergeet ik 1 letter bij het webadres dan gaat die naar de pagina \"kan ik niet vinden\". En dan lijkt het net alsof die zich constant blijft vernieuwen zoner dat ik daar dus opdracht voor heb gegeven.\r\n\r\nIk hoop dat het duidelijk is en dat iemand hier een oplossing voor heeft. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2006 Ik zou de boel in VEILIGE MODUS maar eens scannen met 1: Spybot, 2: Adaware-SE. Wel die 2 gratis progs direct na downloaden van Net en installatie, eerst (en voortaan regelmatig) updaten.\r\n\r\nDie 2 zijn veilig, nog nooit een vergissing van gezien dus laat ze alles vernietigen wat ze vinden.\r\n\r\nJe komt in Veilige Modus door direct tijdens opstart rustig te blijven tikken op toets F8 (sommige compus / sommig Windows F5). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen