Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2006 Delen Geplaatst: 12 april 2006 Gisteren op mijn nieuwe PC (Dell 9150) de essentiele veiligheidsupdates geinstalleerd. Ik merk echter 2 irritante verschillen (volgens mij). \r\n1) MSN Messenger geeft naast het envelopje linksboven altijd aan dat er (0) nieuwe hotmail berichten zijn. Een klik erop brengt me wel naar m\'n hotmail-account. Moet wel zeggen dat ik de ouwe Windows Messenger (4.7) heb gedeinstalleerd omdat ik die zo irritant vond.\r\n2) Op webpagina\'s met flashinhoud verschijnt een kader rond die flashinhoud wanneer ik er met m\'n muis overheen ga en de melding \"Klik hier als u dit besturingselement wilt activeren en gebruiken\". Ook niet leuk.\r\nHebben anderen ook deze ervaringen en oplossingen wat ik er tegen kan doen (vooral die MSN-bug...). \r\nAlvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2006 Voor probleem 2:\r\n\r\nOpen het onderdeel Software in het Configuratiescherm. Selecteer dat je ook alle updates wilt zien.\r\n\r\nGa in dat venster op zoek naar een update van Windows met de naam KB 912945 en verwijder die.\r\n\r\nDe reden van deze update is een patenten-geschil tussen microsoft en een bedrijf dat claimt patent te hebben op het automatisch uitvoeren van interactieve elementen op een webpagina.\r\nVoor mensen die een site maken: er is een [url=http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/workshop/author/dhtml/overview/activating_activex.asp]workaround[/url]\r\n\r\nLET OP: Mensen met IE7 dienen deze update NIET te verwijderen. Hierdoor werkt IE7 niet meer.\r\n\r\nMeer info op:\r\n[url]http://support.microsoft.com/kb/912945[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2006 En heeft iemand nog een idee waarom ik bij MSN Messenger niet (meer) zie hoeveel ongelezen hotmail-berichten ik heb? Of is het verstandig om daar een nieuw topic voor te plaatsen (mod?) ? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen