Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2006 Delen Geplaatst: 11 april 2006 Ik ben bezig aan een website in dreamweaver en heb een paar vraagjes:\r\n\r\nHoe maak ik een zoekfunctie binnen mijn website? Is daar een scriptje voor of kun je dat doen in dreamweaver? \r\n\r\nHoe voeg ik een sitepath (zoiets waar je ziet ik ben hier: home - pagina x - pagina y\r\n\r\nWeet iemand waar ik een scriptje vind of hoe ik dat moet doen om vb bij een reis naar china of waar ook kan invoegen op mijn site welk weer het nu daar is?\r\n\r\nMet dank, Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2006 [quote]Hoe voeg ik een sitepath (zoiets waar je ziet ik ben hier: home - pagina x - pagina y[/quote]\r\nEen Breadcrumb Trail. :-) \r\n\r\nWat gebruik je om je site te bouwen? HTML? PHP? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2006 Ik gebruik dreamweaver. Meer niet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2006 Al zou je Kladblok gebruiken. :mrgreen: \r\nBouw je een HTML of PHP site bedoelde ik. :-P \r\n\r\nMaar ik gok op HTML. Zo´n breadcrumb trail zal je dan gewoon handmatig moeten maken, dus met links.\r\n\r\nVoor een zoekoptie zal je dan beperkt zijn tot Javascript, zie bijvoorbeeld [url=http://www.trans4mind.com/personal_development/JavaScript/searchEngine.htm]deze[/url] pagina voor een voorbeeld. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2006 [quote=sloore]Hoe maak ik een zoekfunctie binnen mijn website? Is daar een scriptje voor of kun je dat doen in dreamweaver? [/quote]\r\nAls je site eenmaal goed geindexeerd is door Google, dan kun je tegen die tijd een google-zoekbalkje op je site plaatsen, waarmee bezoekers je site kunnen doorzoeken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen