Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2006 Delen Geplaatst: 10 april 2006 Wij gebruiken op ons werk office outlook en ik zou graag willen dat de post die naar mij gestuurd wordt ook direct thuis te lezen is.\r\nDus kan ik de post van mijn werk thuis lezen.\r\nWie heeft de oplossing?\r\n\r\nPaul Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2006 Je kunt op je werk in Outlook naar \"extra\" en dan \"berichtregels\" gaan. Daar kun je aangeven dat er een copie van de mail doorgestuurd moet worden. Als email adres geef je dan je email adres van thuis aan, en dan krijg je dus thuis op je eigen email ook alle mail die je op je werk ontvangt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2006 blacktiger bedankt voor je antwoord.\r\nik ga het woensdag direct proberen.\r\n\r\npaul Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2006 Heb je al aan de ICT-afdeling op je werk gevraagd of het mogelijk is? Bij ons in het ziekenhuis is het niet meer mogelijk, en terecht. Veel bedrijven willen niet dat alle mail wordt doorgestuurd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2006 hoi avv, geen idee nog niet gevraagd.\r\nzal ik als eerste anders even doen.\r\n\r\npaul\r\n\r\nps bij outlook 2003 thuis kom in onder extra geen berichtregels tegen.\r\nmisschien op een andere plek bij 2003? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2006 Ik heb even voor je gezocht en kwam [url=http://www.kellerhuis.com/cursus/gratis/mail2.html][color=red]dit[/color][/url tegen en het blijkt dat het in Outlook 2003 onder \"Extra\" en dan \"Regels en waarschuwingen\" te vinden is.\r\nDe link gaat ergens anders over maar de te volgen procedure is bijna hetzelfde.\r\n\r\n@AVV: Niet meer mogelijk? Weet je misschien ook hoe ze dat gefixed hebben? Want feitelijk gebeurd hetzelfde als dat je een gewone email naar buiten stuurt en dan zou dat ook niet meer kunnen. Of in elk geval een forward. En dan ben ik wel eens heel nieuwsgierig hoe ze zoiets willen filteren.\r\nKun je wel nog gewoon mail forwarden? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen