Ga naar inhoud

ASF files lezen ?

Aanbevolen berichten

[quote=Gekwordikervan]Probeer het maar mer BSplayer \r\n\r\n[url]http://www.bsplayer.org/index.php?p=download&PHPSESSID=6e24f56a0203c7d1c64358f2d5aa830d[/url]\r\n\r\nHiermee kan je ASF files openen. En bekijken![/quote]\r\nlukt ondertussen ook met wmplayer\r\ntoch even nieuwste versie van bsplayer gekocht: kuch kuch: en geprobeerd , maar hou het toch bij wmplayer\r\nbedankt voor jullie hulp (Y)
Link naar reactie
[quote=tjoekse][quote=Gekwordikervan]Probeer het maar mer BSplayer \r\n\r\n[url]http://www.bsplayer.org/index.php?p=download&PHPSESSID=6e24f56a0203c7d1c64358f2d5aa830d[/url]\r\n\r\nHiermee kan je ASF files openen. En bekijken![/quote]\r\nlukt ondertussen ook met wmplayer\r\ntoch even nieuwste versie van bsplayer gekocht: kuch kuch: en geprobeerd , maar hou het toch bij wmplayer\r\nbedankt voor jullie hulp (Y)[/quote]\r\n\r\nHet is net wat jezelf prefereerd. Ik ben niet zo kapot van wmplayer. Maar dat is heel persoonlijk\r\n\r\nMaar geen dank, graag gedaan
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
[QUOTE=Gekwordikervan;241489]Het is net wat jezelf prefereerd. Ik ben niet zo kapot van wmplayer. Maar dat is heel persoonlijk\n\nMaar geen dank, graag gedaan[/QUOTE]\n\nNa een .asf bestand download vanaf internet naar desktop via free software [ SDP Downloader ]. \nDaana met een bsplayer werkt het inderdaad niet. \nmaar wel: \nmet een VideoLan ( VLC media player ) Tuurlijk via opties \".asf\" aanvinken. en werkt het perfect! \n\nEn ook nog die nieuws(film)bestand opgeslagen op mijn harddisk!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...