Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2006 Delen Geplaatst: 10 april 2006 Ik kan geen ASF files afspelen met Windows media player 9 onder W98 ? Gaat ook niet met irfanview 3.98 ? Wat moet ik nog installeren ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2006 wil bij mij ook niet met wm player 10 onder xp Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2006 Wil WMP een codec downloaden, maar dit lukt niet?\r\n\r\nDan microsoft.com even toevoegen aan de lijst met veilige websites in Internet Explorer. Vervolgens asf-bestand opnieuw openen, en de codec wordt wel gedownload. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2006 bedankt,maar het moet maar even wachten.\r\nik heb nu geen asf files om te testen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2006 [quote=tjoekse]ik heb nu geen asf files om te testen.[/quote]\r\nHuh?\r\nEn je stelt gisteren dat het bij jou ook niet werkt :-S Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2006 [quote=TarUnited][quote=tjoekse]ik heb nu geen asf files om te testen.[/quote]\r\nHuh?\r\nEn je stelt gisteren dat het bij jou ook niet werkt :-S[/quote]\r\ndaarom had ik hem alweer in de prullebak gekieperd :-( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2006 Probeer het maar mer BSplayer \r\n\r\n[url]http://www.bsplayer.org/index.php?p=download&PHPSESSID=6e24f56a0203c7d1c64358f2d5aa830d[/url]\r\n\r\nHiermee kan je ASF files openen. En bekijken! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2006 [quote=Gekwordikervan]Probeer het maar mer BSplayer \r\n\r\n[url]http://www.bsplayer.org/index.php?p=download&PHPSESSID=6e24f56a0203c7d1c64358f2d5aa830d[/url]\r\n\r\nHiermee kan je ASF files openen. En bekijken![/quote]\r\nlukt ondertussen ook met wmplayer\r\ntoch even nieuwste versie van bsplayer gekocht: kuch kuch: en geprobeerd , maar hou het toch bij wmplayer\r\nbedankt voor jullie hulp (Y) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2006 [quote=tjoekse][quote=Gekwordikervan]Probeer het maar mer BSplayer \r\n\r\n[url]http://www.bsplayer.org/index.php?p=download&PHPSESSID=6e24f56a0203c7d1c64358f2d5aa830d[/url]\r\n\r\nHiermee kan je ASF files openen. En bekijken![/quote]\r\nlukt ondertussen ook met wmplayer\r\ntoch even nieuwste versie van bsplayer gekocht: kuch kuch: en geprobeerd , maar hou het toch bij wmplayer\r\nbedankt voor jullie hulp (Y)[/quote]\r\n\r\nHet is net wat jezelf prefereerd. Ik ben niet zo kapot van wmplayer. Maar dat is heel persoonlijk\r\n\r\nMaar geen dank, graag gedaan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2008 [QUOTE=Gekwordikervan;241489]Het is net wat jezelf prefereerd. Ik ben niet zo kapot van wmplayer. Maar dat is heel persoonlijk\n\nMaar geen dank, graag gedaan[/QUOTE]\n\nNa een .asf bestand download vanaf internet naar desktop via free software [ SDP Downloader ]. \nDaana met een bsplayer werkt het inderdaad niet. \nmaar wel: \nmet een VideoLan ( VLC media player ) Tuurlijk via opties \".asf\" aanvinken. en werkt het perfect! \n\nEn ook nog die nieuws(film)bestand opgeslagen op mijn harddisk! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen