Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2006 Delen Geplaatst: 9 april 2006 Verkeerd nummer gebruikt.\r\nKrijg gelijk irritante popup, elke keer bij opstarten.\r\nWeet iemand hie dit op een normale manier is weg te krijgen?\r\nAnders zet ik de boel maar weer terug, ga ik niet moeilijk over doen.\r\nMaar is natuurlijk geen Pré van dat bedrijf, dan wil ik die programma\'s niet eens meer als Demo proberen.\r\nIk kan zo geen restanten vinden, zeker weer verstopt onder een andere naam. \r\n\r\nWeet niet of plaatje leesbaar is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2006 Deinstalleer de software. En koop het spul ipv een serial van het web te downloaden... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2006 Zo makkelijk is het nu net niet.\r\nEr blijft ergens wat achter, dat is het probleem.\r\nRest is gedeinstalleerd zoals het hoort. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2006 Installeer het nog een keer, en dan deinstalleren. Verder registry schoon laten maken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2006 Ben al met heel wat reg. programma\'s in de weer geweest, zoner resultaat.\r\nVandaar dat denk dat het ergens onder een andere naam staat.\r\nMaar als je die niet weet heeft opnieuw installeren ook weinig zin, als ik hem nog heb, niet dan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2006 Hangt er vanaf hoe je hem gedeinstalleerd hebt. Wat je kunt doen is installeren met een goed regnummer, en dan netjes de software zichzelf laten deinstalleren. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen