Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2006 Delen Geplaatst: 9 april 2006 een tijdje geleden heb ik in de bios zitten rommelen, en nu moet ik steeds F1 indrukken anders start de pc niet verder op.\r\n\r\nwie weet hoe ik daar weer vanaf kom *-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2006 De makkelijkste oplossing is het bios terugzetten naar fabrieksinstellingen.\r\n\r\nMocht je instellingen hebben gemaakt die je wilt bewaren, dan kun je ook weer eens opnieuw in het bios gaan rommelen...\r\nOf even kijken wat die instellingen zijn, en die even opschrijven. Na fabrieksinstellingen weer terug instellen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2006 thanx.\r\nhoe moet ik dat doen, die bios terugzetten naar fabr instellingen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2006 Je weet al hoe je in het bios terecht moet komen. Da\'s stap 1.\r\n\r\nZo gauw je in het bios zit, zal er op de eerste pagina al een optie te vinden zijn met een titel als \"set factory defaults\", \"reset defaults\" of iets dergelijks. Activeer en bevestig die optie, en het zou gebeurd moeten zijn.\r\n\r\nEven opnieuw opstarten, en kijken wat er dan gebeurt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2006 Als het een Compaq is, dan kan het ook zijn dat je bios batterij op is, dan flikt ie dat ook. In dat geval zul je de batterij (accutje) moeten vervangen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2006 het is geen compaq, en de pc is pas half jaar oud! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2006 Er zal vast ook nog iets anders in beeld staan bij de regel dat je op de F1 knop moet drukken om verder te gaan.\r\nMisschien handig als je die regel(s) hier ook post. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2006 [quote]het is geen compaq, en de pc is pas half jaar oud! [/quote]\r\nHet kan ook bij andere merken zo plaats vinden. Een half jaar oud wil niets zeggen, misschien dat het moederbord lang op voorraad gelegen heeft of door andere oorzaak het accutje leeggetrokken is.\r\nDoch het wil ook niet zeggen dat het inderdaad de accu is, het is maar een van de mogelijkheden.\r\n\r\nHet beste lijkt me inderdaad te doen wat ctrlaltdelete adviseert, wat meer informatie geven betreffende wat er nog meer in het scherm te zien is, dat maakt het voor ons gemakkelijker.\r\nWe komen er geheid gezamenlijk wel uit. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen