Ga naar inhoud

Poorten openen router

Aanbevolen berichten

Ik zit al heel lang met een probleem.\r\n\r\nIk wil een eigen server maken (bijvoorbeeld: [url]http://mijnip:4000[/url])\r\nMaar dat gaat niet. Ik heb een router van Level one. (FBR-1416A)\r\nAls ik naar mijn router inlog scherm ga kan ik nergens poorten openen. er staat wel iets over virtual servers, maar daar kan ik niks doen. Ik heb de poorten ook geopend in de firewall (of geporbeerd met firewall uit) maar het lukt maar niet :-( \r\nWeet iemand een oplossing?\r\n\r\nAlvast bedankt\r\n\r\nGroeten,\r\n\r\nCorne
Link naar reactie
Wat voor server? Wat voor breedband internet heb je? Kabel of ADSL? Indien ADSL, ook een ADSL modem dat routert? Verder kun je vanaf je eigen netwerk eigenlijk nooit zomaar je externe IP-adres bereiken, dat moet je dan via een proxy of een extern netwerk proberen.\r\n\r\nVeel meer valt er niet te helpen als je niet meer specifieke informatie geeft.\r\n\r\nEven voor de duidelijkheid: als je een server wilt draaien, dan komt er ook beveiliging bij. Dat vereist weer specifieke kennis over beveiliging. Als je die niet hebt, en ook niet hard gaat studeren om die kennis te verkijgen, dan kun je misschien beter geen server gaan draaien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...