Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2006 Delen Geplaatst: 9 april 2006 Sinds enkele dagen werkt mijn computer niet meer naar behoren:\r\n- mijn zoekfunctie doet het niet meer\r\n- systeemherstel werkt niet\r\n- Windows media player werkt niet meer\r\n- op sommige sites kan ik sommige links niet openen of blijft \r\n de pagina geheel wit\r\n- javascript(links) werkt niet meer op sites\r\n\r\nHet heeft volgens mijn antivirus programma te maken met jscript.dll \r\n\r\nKan iemand mij helpen??? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2006 Welk antivirus programma?\r\n\r\nInstalleer Sun java eens, downloaden vanaf [url]http://www.java.com[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2006 Heb je soms HitmanPro gebruikt? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2006 Thx voor de reactie. Nee, ik heb geen Hitman gebruikt. Heb het vermoeden dat het door Azureus komt, maar niet zeker.\r\n\r\nGa nu Sun Java installeren.\r\n\r\nGtrz, Ray Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2006 Het probleem is opgelost. Ik heb enkele “online schoonmaakmiddelen” op mijn computer losgelaten, zoals:\r\n\r\nCcleaner\r\nEwido\r\nHijack This\r\nNoAdware\r\nRegClean\r\nRegCleaner\r\nRegistry Mechanic\r\nSpyBotSD\r\nen DiskCleaner.\r\n\r\nVervolgens microft.com laten checken op updates en de gevonden updates installeren.\r\n\r\ndaarna:\r\nMethode 1: Jscript.dll en Vbscript.dll opnieuw registreren\r\n1. Klik op Start en klik op Uitvoeren.\r\n2. Typ regsvr32 jscript.dll in het vak Openen en klik op OK.\r\n3. Klik op OK.\r\n4. Klik op Start en klik op Uitvoeren.\r\n5. Typ regsvr32 vbscript.dll in het vak Openen en klik op OK.\r\n6. Klik op OK. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen