Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2006 Delen Geplaatst: 8 april 2006 ik ben meschien vanplan om een nieuwe pc of laptop te kopen.\r\nniet te duur.\r\nmaar de goedkoopste laptops zijn meestal minder snel dan een normaale pc maar een laptop is wel makkelijker mee te nemen.\r\nen als ik bijvoorbeeld later de laptop wil uitbrijde dan ben ik ook meer geld kwijt aan de onderdelen als onderdelen van een gewoone pc.\r\nmaar ik zou wel eens willen weten hoe anderen er over denken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2006 dat ligt eraan of je egt een laptop nodig hebt.\r\nAls je niet echt een laptop nodig hebt, zou ik zeker voor een normale pc gaan.\r\n\r\nDus als je onderweg bent en je heb dan echt een computer nodig, dan zou ik pas voor een laptop gaan maar anders zeker voor een normale comp ;-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2006 Je zegt het al. Eerst besluiten waarvoor je de PC wilt gebruiken, en of je deze wilt kunnen uitbreiden. Je budget is ook van belang.\r\n\r\nMaar met de vage kreten die je gebruikt kan niemand wat. Waarvoor wil je de PC of laptop gebruiken? Wat is je budget? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2006 Om een laptop zelf uit te breiden of te verbouwen is heel wat ervaring nodig; alleen al het open maken is vaak ellendig moeilijk. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2006 Denk ook aan ergonomie: Als je lang werkt achter een laptop, dan kun je beter ook een docking station-achtig iets hebben, met een los toetsenbord en de monitor op oog-hoogte. Ik zou ook alleen maar een laptop kopen als je ook onderweg (in de trein of zo) ermee werkt. Voor hetzelfde geld koop je twee desktops en zet je er eentje thuis en eentje op de werkplek.\r\n\r\nMaar bijv. voor school is zo\'n ding ook erg handig: de PC\'s op school zijn vaak bezet of gewoon te brak op fatsoenlijk op te werken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2006 bedankt! ik denk dat ik het al wel weet (Y) \r\nik ga dan vooor een gewoone pc.\r\nwant voor school heb ik geen laptop nodig dacht ik want ik doe voertuigtechniek :-P \r\nen zo vaak ben ik ook niet onderweg. (Y) :-P Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2006 Goeie beslissing. Koop alleen een laptop als je het nodig hebt je pc vaak mee te nemen, of onderweg te gebruiken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen