Ga naar inhoud

pc of laptop

Aanbevolen berichten

ik ben meschien vanplan om een nieuwe pc of laptop te kopen.\r\nniet te duur.\r\nmaar de goedkoopste laptops zijn meestal minder snel dan een normaale pc maar een laptop is wel makkelijker mee te nemen.\r\nen als ik bijvoorbeeld later de laptop wil uitbrijde dan ben ik ook meer geld kwijt aan de onderdelen als onderdelen van een gewoone pc.\r\nmaar ik zou wel eens willen weten hoe anderen er over denken.
Link naar reactie
Denk ook aan ergonomie: Als je lang werkt achter een laptop, dan kun je beter ook een docking station-achtig iets hebben, met een los toetsenbord en de monitor op oog-hoogte. Ik zou ook alleen maar een laptop kopen als je ook onderweg (in de trein of zo) ermee werkt. Voor hetzelfde geld koop je twee desktops en zet je er eentje thuis en eentje op de werkplek.\r\n\r\nMaar bijv. voor school is zo\'n ding ook erg handig: de PC\'s op school zijn vaak bezet of gewoon te brak op fatsoenlijk op te werken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...