Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2006 Delen Geplaatst: 8 april 2006 hoi\r\n\r\nik heb een een eigen site van nouzelle ik heb daar een database aangemaakt en een data user ik heb e107 gedownload en geupload via dream weaver dan kan ik de zooi instaleren iemand anders heeft het 2x gedaan maar sins vandaag ging heel me site verrot :-S \r\n\r\nmaar nu moet ik dit invullen :\r\n\r\nMySQL Server: mysql.nouzelle.com \r\n\r\nMySQL Username: ????? \r\n(tip) The username you wish e107 to use for connecting to your MySQL server \r\n\r\n MySQL Password:?????\r\nMySQL Database:????\r\n\r\nThe MySQL database you wish e107 to reside in, sometimes referred to as a schema. If the user has database create permissions you can opt to create the database automatically if it doesn\'t already exist.\r\n\r\nTable prefix: e107\r\n\r\n\r\nals iemadn mij hier mee kan helpen heeeel graag ik kom er gewoon niet uit ik heb databse aangemaakt data user ook aangemaakt ok gelijk rechten gegeven\r\n\r\nmvg dave Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2006 Onder MySQL Database vul je de naam van de database in die je aangemaakt hebt.\r\n\r\nOnder Username en Password vul je de gebruikersnaam respectievelijk wachtwoord in van de MySQL gebruiker die je hebt aangemaakt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen