Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2006 Delen Geplaatst: 7 april 2006 Door onbekende oorzaak (een verkeerde klik in de buurt van de taakbalk ?) komen mijn programma\'s die geminimaliseerd worden niet meer in de taakbalk terecht. Het lijkt alsof ze ACHTER de taakbalk verdwijnen. Ook de verticale lijn achter de icoontjes van het menu \"snelstarten\" is er niet meer.\r\nAlleen via ALT-TAB kan ik de programma\'s weer activeren.\r\nAls ik inlog onder een andere usernaam, dan werkt alles weer normaal.\r\nWeet iemand hoe dit is te herstellen ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2006 klik eens met rechter muisknop op de taakbalk,\r\nstaat taakbalk vergrendelen aangevinkt ?,\r\ndan vinkje weghalen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2006 Ik heb het probleem zelf al kunnen oplossen door de taakbalkinstellingen van de 2e user te kopiëren via de wizard \"Bestanden en instellingen overzetten\" Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen