Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2006 Delen Geplaatst: 7 april 2006 Aanvulling op eerder gesignaleerd probleem:\r\nIk gebruik Windows XP Home. Totaal 4 accounts.\r\nWanneer ik na het opstarten de eerste account gebruik, gaat alles prima. Ga ik vervolgens naar een andere account, dan wordt alles enorm traag en kan b.v. Outlook amper nog functioneren.\r\nHerstart ik vervolgens de PC en ga ik dan direct naar die account, dan werkt die Account ook prima.\r\nWissel ik weer van account, dan treedt de vertraging weer op.\r\nRara en wie weet heeft iemand een oorzaak/oplossing? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2006 Om welke outlook gaat het ?\r\n\r\nHeb je de updates via de Microsoft pagina voor Office systemen al geprobeerd. Want ook in Outlook zitten fouten die met een updates \r\nkunnen worden verholpen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2006 Outlook van Office. Volledig up to date .... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2006 Log je eerst helemaal uit of gebruik je user switching.\r\nAls je niet helemaal uitlogd, blijft alles onder je eerste account ook gewoon door draaien, wat een enorme geheugenbelasting betekend.\r\n\r\nJan Willem Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen