Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2006 Delen Geplaatst: 7 april 2006 Ik gebruik MS Publisher 2000 bij het maken van een website. Als ik het bestand opsla als webpagina, krijg ik de foutmelding: \r\n[b] [/b]Dit is waarschijnlijk het probleem dat hij enkele pagina´s niet meeneemt om als HTML te converteren en te publiceren. \r\nBij [b] [/b] heb ik als doelpubliek [b][/b] en als doeltaal [b][/b]. \r\nGebruik wel enige lettertypen van Font Paradise. Eerder gaf dit nooit problemen, ook lettertype werd juist gepubliseerd. Nu wel. Heb Publisher opnieuw geinstalleerd maar de foutmelding blijft. \r\nWie ken de oplossing? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2006 In welke taal is die Publisher(Office) en welke land-instelling heeft je compu?\r\n\r\nVan sommige MS-programma\'s, o.a Windows Media Encoder 7 (Windows98se) ken ik die mededeling (in het Engels) en ik heb die alleen maar weggekregen door de landen-instelling op Amerikaans om te gooien ...\r\nWèl toetsenbord-taal op Nederlands gehouden en in \"eigenschappen\" daarvan de toetsenbord-setting op USA International.\r\n\r\nHet enige vervelende is dat ik nu rechts onderin werkbalk de klok alleen maar op 12 uren kan krijgen met toevoeging AM / PM ipv 24-urig waar ik van hou.\r\n\r\nMet SOMMIGE MS-programma\'s moet dus soms wat gefoeteld worden bij een \"taalconflict\".\r\n\r\nMisschien is je probleem hieraan verwant. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2006 De meest simpele oplossing is geen MS-producten gebruiken om een website te maken, maar daar bij jij niet mee gebaat...\r\n\r\nKijk eens of je ergens \"UTF-8\" kunt vinden als doeltaal, wellicht dat dat helpt.\r\n\r\nIets anders:\r\n[quote]\r\nGebruik wel enige lettertypen van Font Paradise. Eerder gaf dit nooit problemen, ook lettertype werd juist gepubliseerd.\r\n[/quote]\r\nDeze lettertypen worden alleen op jouw computer goed weergegeven, omdat deze lettertypes bij jou geinstalleerd staan. Op andere computers zal echter terug gevallen worden op de standaardinstelling van de browser: meestal Times New Roman.\r\nDevies: gebruik geen exotische lettertypen. Gebruik alleen lettertypen die standaard op een pc aanwezig zijn. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen