Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2006 Delen Geplaatst: 6 april 2006 Hallo.\r\n\r\nIk ben opzoek naar de getallen 4 en 5 zoals de volgende tekens ¹ ² en ³. Weet iemand welke ALT combinatie ik moet gebruiken voor de getallen 4 en 5? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2006 ik doe dit door het gebruik van superschrift\r\n\r\nnet zo gemakkelijk (voor de kale tekstverwerkers (zoals kladblok) zou ik het niet weten Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2006 Bedankt voor je reactie.\r\n\r\nMaar wat is superschrift?\r\n\r\nThanks! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2006 Kijk voor alle ALT combinaties eens op [url=http://www.lookuptables.com]ASCII Table[/url]\r\nMaar sjouwer heeft gelijk, die 4 en 5 zul je in superscript moeten doen omdat deze niet in die tabel voorkomen.\r\n\r\nSuperscript is het een halve regel omhoog plaatsen van tekst.\r\nDe tegenhanger is subscript, een halve regel omlaag dus.\r\nIedere echte tekstverwerker heeft daar wel een functie voor.\r\nGewone tekst editors meestal niet.\r\nHTML heeft er ook codes voor. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2006 bij wp is het tevinden bij opmaak -- lettertype -- staat onder de tekst vlak (of ernet naast) normal opklikken -- zie je de andere 2 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2006 In MS Word zit subscript en superscript bij de extra opties van de bovenste werkbalk (die feitelijk weer in 2-en gedeeld is en eventueel zichzelf als 2 -verplaatsbare- regels zich kan nieuw-ordenen als-ie te vol wordt). Je kunt ze daar ook aankiezen om voortaan als tegeltjes bovenin zichtbaar te blijven, een naar omlaag wijzend \"meer knoppen-driehoekje\" voor elke regelhelft.\r\nTrek je ook de teken-balk er in dan heb je zelfs 3 regels daar en ook 3 van die driehoekjes. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen