Ga naar inhoud

Star Wars: Kotor 2 draait soepel bij mij bij kameraad niet

Aanbevolen berichten

Dit is het probleem: Het spel Star wars Knights of the old republic 2 draait op de moderner pc van mijn kameraad niet soepel. Alles al op low gehad, maar er wel maar geen gang in zitten. Nu heb heb ik dus het spel mee naar huis genomen, op mijn pc gezet en jawel op medium en wel. Draaide alles soepel. Nu snap ik niet dat mijn oudere pc het spel wel goed neemt en de nieuwere van mijn kameraad dat niet wil. Nieuwste update van het spel. Ik weet echter wel dat de drivers van videokaart van mijn kameraads pc veroudert zijn. Kan het daar aanliggen?\r\nDe gegevens van mijn kameraads pc:\r\nMerk: Medion (zo\'n aldi ding, stond een keer in de CID)\r\nCPU: Pentium Dual Core 3ghz\r\nGeheugen: 1 gig\r\nVideokaart: 128mb Geforce 6700XL\r\nHD: 250GB\r\nOS: Xp sp2\r\nMijn pc:\r\nMerk Packard Hell\r\nCpu: Pentium 4 Northwood 2.8ghz\r\nGeneugen: 1gig\r\nVideokaart: 256mb Radeon 9550\r\nHD: 160GB\r\nOS: Xp sp2
Link naar reactie
[quote=Silverstarme]. Ik weet echter wel dat de drivers van videokaart van mijn kameraads pc veroudert zijn. Kan het daar aanliggen?\r\n[/quote]\r\nJa, daar kan het wel degelijk aan liggen, en volgens mij, maar dat weet ik niet zeker, zou je even na kunnen kijken, is dat jouw video kaart beter/sneller is dan die van je \"vriend\". Wat ook nog kan is dat hij teveel op de achtergrond heeft draaien : virusscanner, p2p e.d.\r\nAdvies rommel daar ook even mee: alles uitgooien.\r\nsuc6\r\n\r\np.s. Dat spel kan ik zelf niet.
Link naar reactie
Ik heb absoluut geen idee hoe snel die 6700XL is. Ik heb er daar Everest op gehad en die weet niks over die 6700XL. Mijn 9550 heeft 4 pixelpipelines een volgens mij 275mhz engine (en is ook vervanging toe, maar daar gaat het hier niet over).\r\nEr staat niet echt veel op de achtergrond. Mijn kameraad had iets van 47-50. Ik heb iets in de richting van 60.\r\n-edit- Ik heb wat extra info over die 6700XL opgezocht en deze zou vergelijkbaar moeten zijn met een 6600GT.
Link naar reactie
Dan zijn het misschien de drivers: een 6600 GT kan het volgens mij makkelijk doen (heb zelf ook een 6600 GT) en daar draait cod2 ook probleemloos op.\r\nSrry , maar kan je dan ook niet echt verder helpen.\r\nJahh drivers updaten is een optie\r\nHummzzz lees net ff dat er dualcore in zit: is er geen patch bij het spel voor dualcore????\r\nIk heb ook nog even gekeken voor de specs voor Star wars Knights of the old republic 2 maar dat vraagt niet zo veel.\r\nVerder kwam ik dit ook nog tegen :\r\n[url]http://swforums.bioware.com/forums/viewtopic.html?topic=466285&forum=80&sp=15[/url]\r\n\r\nSrry dat het niet overzichtelijk is, maar had wat tijd over om te zoeken, dus vandaar deze info. Zoals je gelezen hebt komt het dus waarschijnlijk door de nvidia driver. misschien kan je daar meer vinden voor je probleem : je bent dus niet de enige :)\r\n\r\nff gezocht : # NVIDIA® GeForce™ 6700 XL High End Grafikkarte\r\nTV-Out Anschlüsse über: SCART, S-Video, Composite oder Component (YUV; YPrPb) High Definition.\r\nSuperschneller GDDR3 Speicher mit 1100 MHz. NVIDIA® GeForce™ 6700 XL Grafikprozessor mit 525 MHz.\r\n128 MB PCI-Express x16 Bus-Konzept \r\n\r\nJouw kaart is i.d.d. minder snel :\r\nGraphics Processor ATI Radeon 9550\r\nGraphics Processor Codename RV350\r\nGraphics Core Clock Speed 250MHz\r\nPixel Pipelines 4\r\nTexture Units Per Pixel Pipeline 1\r\nVertex Units 2\r\nPixel Shader Version 2.0\r\nVertex Shader Version 2.0\r\nInstalled Video Memory 256MB\r\nMemory Technology DDR SDRAM\r\nMemory Clock Speed 2x200 [400MHz DDR]MHz\r\nMemory Bus Width 128-bit\r\nIntegrated RAMDACs 2 400MHz RAMDAC\r\nPrimary RAMDAC Clock Speed 400MHz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...