Anoniem2 Geplaatst: 5 april 2006 Delen Geplaatst: 5 april 2006 Wie kan mij helpen?\r\nSinds een paar dagen heb ik vraagtekens op de plaats waar normaal de tijd staat.\r\nRechts onder in de taakbalk dus.\r\nEn iedere keer als ik internet explorer aanklik verschijnt er een beeld waarin een bestand gedownload moet worden.nl. winkernel.exe\r\n\r\nAlvast bedankt. :-$ Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2006 het is een virus kijk maar eens op deze site (cry) \r\n\r\n[url]http://www.greatis.com/appdata/d/w/winkernel.exe_Removal.htm[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2006 Configuratiescherm->Landinstellingen->Aanpassen->Tijd. Bij Tijdstijl hoort \"U:mm:ss\" (zonder aanhalingstekens) te staan, bij Tijdscheidingsteken \":\". AM en PM symbool gewoon leeg laten.\r\n\r\nVerder zou ik grondig scannen op zowel virussen als spyware. Voor spyware kan je Spybot S&D en Adaware gebruiken. Wel ervoor zorgen dat de virusscanner en anti-spyware programma´s helemaal geupdated zijn natuurlijk.\r\n\r\nEdit: Gwan is me net voor. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen