Ga naar inhoud

Wie kan mij helpen een Onzichtbare Backup Partitie te maken?

Aanbevolen berichten

Hallo daar,\r\n\r\nIk ben bezig mijn computer op en top te krijgen maar dat wil ik dan door middel van een recovery disc te maken en dan de partitie waar de backup op komt te staan onzichtbaar maken. Dat moet kunnen altans dat heb ik al wel op een paar pc\'s gezien alleen hoe krijg ik dat voor elkaar? :-S \r\n\r\nZou iemand mij hiermee kunnen helpen ik ben er namelijk al een tijdje naar opzoek.\r\n\r\nAlvast bedankt.\r\n\r\nGroeten, dutchboy
Link naar reactie
Ik heb partition magic hier op mijn computer staan alleen krijg ik het niet voor elkaar om dan de backup schijf onzichtbaar te maken. kun jij me misschien uitleggen hoe ik dat kan doen?\r\nEn is het dan ook mogelijk om voordat windows start een scherm te maken die een seconde of wat blijft staan en waarop staat windows starten of alle bestanden terug zetten?
Link naar reactie
Tja, die dingen heb ik zelf nog nooit gedaan, niet nodig gehad.\r\n\r\nIk kan mij niet voorstellen dat die progs zoiets niet zouden kunnen, daar zijn ze te duur voor, toch!\r\n:)\r\n\r\nMisschien moet je dieper zoeken naar opties in PartitionMagic of misschien sloeg je een optie over tijdens het aanmaken van die partitie.\r\n\r\nInstalleer vooral ook Paragon6, het hoofdstuk \"backup\" daarin ziet er erg groot uit.
Link naar reactie
ja, dat heb je goed. Ik zal hier is aan de slag gaan en proberen of het me wil lukken en lukt het me zoals ik het hebben wil dan ben ik tevreden.Ik wil het zowiezo voor elkaar hebben dat ik de backup partitie niet meer zie want ik weet wel hoe dat anders gaat, zit er is iemand anders achter de pjuter en ik ben op een gegeven moment alles weer kwijt. In ieder geval bedankt en mocht iets niet lukken zet ik het hier nog wel even bij. Groeten...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...