Ga naar inhoud

Pop-up blokkeerder.

Aanbevolen berichten

Hallo forumleden,\r\nKan iemand mij zeggen wat een Pop-up blokkeerder is?\r\nEn moet ik die uit of aan zetten, als wordt geprobeerd een radiostation voor mediaplayer te openen.\r\nsinds ik het uit computeridee gehaalde gratisch brandprogramma\r\nBurn4Free heb geinstalleerd, zit die Pop-up blokkeerder in de\r\nwerkbalk. En geeft de mediaplayer aan, dat de aangeklikte zender niet kan worden gevonden.\r\nMet vriendelijke groet weetgraag.
Link naar reactie
Hallo whibbie,\r\nBedankt voor je vlotte reactie, het is inderdaad een XP\r\nWeet nog niet wat een Pop-upper is. En hoe krijg ik dat ding van de werkbalk.\r\nHet is gemakkelijk uit te schakelen, maar dat heeft geen effect op de blokkering\r\nvan de radiozenders. Wat is sp 2- toch niet het XP update programma?\r\nDat heb ik namelijk al een keer geinstalleerd, maar het gelijk er weer uitgedaan.\r\nDit vanwege de kuren die mijn computer toen kreeg, en verdwenen waren toen ik het had verweiderd.\r\nMet de vriendelijke groet, weetgraag
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...