Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2006 Delen Geplaatst: 4 april 2006 Hallo forumleden,\r\nKan iemand mij zeggen wat een Pop-up blokkeerder is?\r\nEn moet ik die uit of aan zetten, als wordt geprobeerd een radiostation voor mediaplayer te openen.\r\nsinds ik het uit computeridee gehaalde gratisch brandprogramma\r\nBurn4Free heb geinstalleerd, zit die Pop-up blokkeerder in de\r\nwerkbalk. En geeft de mediaplayer aan, dat de aangeklikte zender niet kan worden gevonden.\r\nMet vriendelijke groet weetgraag. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2006 indien je xp hebt:\r\ngooi die geinstaleerde pop-up blokker weg,\r\ndownload sp 2 waar de pop-up stopper van windows in zit, is handig te bedienen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2006 Hallo whibbie,\r\nBedankt voor je vlotte reactie, het is inderdaad een XP\r\nWeet nog niet wat een Pop-upper is. En hoe krijg ik dat ding van de werkbalk.\r\nHet is gemakkelijk uit te schakelen, maar dat heeft geen effect op de blokkering\r\nvan de radiozenders. Wat is sp 2- toch niet het XP update programma?\r\nDat heb ik namelijk al een keer geinstalleerd, maar het gelijk er weer uitgedaan.\r\nDit vanwege de kuren die mijn computer toen kreeg, en verdwenen waren toen ik het had verweiderd.\r\nMet de vriendelijke groet, weetgraag Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2006 Ik had eens iets van pop-up blokkering ingeschakeld staan; werkte goed maar sommige sites gingen NIET meer open. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2006 Hallo Willem 1940,\r\nJij ook vast bedankt willem 1940,\r\nBleven die sites ook geblokkeerd als je het ding uit had gezet.\r\nEn hoe krijg je het definitief weg.\r\nMet de vriendelijke groet, weetgraag. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2006 Toen ik die blokkeerder had verwijderd bleef alles weer gewoon. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2006 Hallo whibbie en Willem 1940,\r\nIk heb Mediaplayer 10 geinstalleerd, die blijkt wel de radioprogramma\'s - die ik met de oude Mediaspeler 2 selecteer - af te spelen.\r\nDaarmee is het probleem gelukkig vande baan.\r\nNog bedankt voor jullie reacties, weetgraag :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen