Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2006 Delen Geplaatst: 3 april 2006 Hallo,\r\n\r\nik heb een probleem. ik kan sinds kort niet meer op internet via het netwerk. ik krijg de melding dat ik een beperkte verbinding heb. hierdoor kan ik niet op internet, en dit wordt volgens de pc veroorzaakt doordat het netwerk mijn pc geen netwerkadres heeft gegeven. het probleem is ontstaan nadat ik spyware van mijn pc heb verwijderd.\r\n\r\nwie-o-wie kan mij hierbij helpen??\r\n\r\nCoen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2006 Hallo Coen,\r\n\r\nmogelijk dat bij het verwijderen van de spyware de TCP/IP stack beschadigd is. Er is een utility waarmee je de stack kunt repareren, heb je een extern email adres en kun je dat hier plaatsen ? Ik kan je dan de utility opsturen...\r\n\r\nGroetjes,\r\n\r\nGP Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2006 hoi je kunt het sturen naar coendehaan@hotmail. alvast bedankt! groeten! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2006 Super!! Het probleem is in één keer opgelost! Heel veel dank! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2006 wel even je hotmail adres verwijderen, nu het niet meer nodig is Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen