Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2006 Delen Geplaatst: 3 april 2006 Het is een tijd geleden dat ik op dit forum ben geweest, maar ik erger me weer ergens aan. Soms hoor ik gewoon radio uit mijn boxen komen, ik zou niet weten wat voor zender het is. Het gebeurd vooral wanneer ik even geen geluid afspeel ofzo. Het kan soms erg hinderlijk zijn, zelfs als ik het volume van de boxen helemaal laag zet, hoor ik nog steeds een radio eruit komen, behalve als ik dus alles uit zet. Kan dit met straling te maken hebben ofzo, misschien dat ik iets moet afschermen, stekkertjes bijv, op de achterste speakers heb ik het niet, alleen de voorste. Kunnen jullie mij helpen? alvast bedankt,\r\ngroetjes,\r\nDennis Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2006 Je bedoelt de geluidsboxen van je pc ?\r\nMisschien werkt de verbindingskabel van pc naar box als antenne. Dat zou misschien betekenen dat ze niet goed geaard zijn. Kun je andere (betere) snoeren aansluiten ? Of zorgen voor een aard-verbinding tussen het metaal van je systeemkast en metaal van de boxen ?\r\nGroet, Willem Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2006 Zit er misschien een piraat in de buurt.\r\nDan kun je zulke dingen krijgen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2006 Bedankt voor jullie reacties, ik had even verder gezocht op internet, het blijkt een veel voorkomend probleem te zijn bij speakersetjes van logitech. Bij de nieuwere versies heeft logitech al iets ondernomen maar met de oudere willen ze niks te maken hebben. Kortom, ik heb dus mijn setje terug gebracht naar de winkel en netjes mijn geld terug gekregen. Nou ga ik kijken voor creative inspire T7900 7.1 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2006 creative is ook een bedrijf dat echt in het geluid zit. het maakt mp3-spelers en geluidskaarten maar ook geluidssetten. je hebt geloof ik ook geluidssets met aan de achterkant een opening voor een nog mooier geluid (dit is ook hoorbaar) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2006 srry per ongeluk 2x geplaatst... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2006 Heej, ik heb ook de Logitech X-530 boxen.\r\n\r\nEn ik heb precies hetzelfde probleem als jij! heb jij echt je geld terug gehad?\r\n\r\nEn klopt het ook, dat als je je volume harder zet, dat het geluid van die \"radio\" minder wordt? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen