Ga naar inhoud

Speakers logitech x-530

Aanbevolen berichten

Het is een tijd geleden dat ik op dit forum ben geweest, maar ik erger me weer ergens aan. Soms hoor ik gewoon radio uit mijn boxen komen, ik zou niet weten wat voor zender het is. Het gebeurd vooral wanneer ik even geen geluid afspeel ofzo. Het kan soms erg hinderlijk zijn, zelfs als ik het volume van de boxen helemaal laag zet, hoor ik nog steeds een radio eruit komen, behalve als ik dus alles uit zet. Kan dit met straling te maken hebben ofzo, misschien dat ik iets moet afschermen, stekkertjes bijv, op de achterste speakers heb ik het niet, alleen de voorste. Kunnen jullie mij helpen? alvast bedankt,\r\ngroetjes,\r\nDennis
Link naar reactie
Je bedoelt de geluidsboxen van je pc ?\r\nMisschien werkt de verbindingskabel van pc naar box als antenne. Dat zou misschien betekenen dat ze niet goed geaard zijn. Kun je andere (betere) snoeren aansluiten ? Of zorgen voor een aard-verbinding tussen het metaal van je systeemkast en metaal van de boxen ?\r\nGroet, Willem
Link naar reactie
Bedankt voor jullie reacties, ik had even verder gezocht op internet, het blijkt een veel voorkomend probleem te zijn bij speakersetjes van logitech. Bij de nieuwere versies heeft logitech al iets ondernomen maar met de oudere willen ze niks te maken hebben. Kortom, ik heb dus mijn setje terug gebracht naar de winkel en netjes mijn geld terug gekregen. Nou ga ik kijken voor creative inspire T7900 7.1
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...