Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2006 Delen Geplaatst: 3 april 2006 Ik wil graag de informatie van mijn computer, zowel de hard- als software in beeld krijgen. Deze gegevens wil ik vervolgens implementeren. Het is echter niet mogelijk om dit met belarc te doen. Hier wordt een html page gemaakt, maar die kan je niet door een script laten lezen. Is het mogelijk om de informatie van Belarc om te zetten naar Excel.\r\n\r\nZijn er ook nog andere programma\'s die je computer in kaart brengen en bruikbaar zijn voor implementatie. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2006 Probeer Lavalys Everest Home eens.\r\nOp de officiele pagina wordt hij niet meer aangeboden, maar met de opdracht: download Everest Home in Google krijg je voldoende hits.\r\n\r\nsuc6,\r\nPenky Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2006 Ik zou er ook SIW bij pakken, voor extra inzicht in werkende processen en het nummer van je Windows enzo (want veel mensen raken dat kwijt). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen