Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2006 Delen Geplaatst: 3 april 2006 Ik heb foto,s gemaakt en stonden ook op de camera echter bij het overzetten in kaartlezer pc ging het mis geen foto,s,terug in de camera wel goed aantal maar geen beelden (voor mij belangrijke)\r\nTerug gezet in de camera geeft melding niet geformateerd.\r\nEr is of zijn programma,s die het evt toch kunnen lezen heb ik gezien in het blad maar welke????\r\nWie weet een oplossing. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2006 he rianja als foto`s terug wilt halen van je kaartje moet je dit proberen pc inspector smart recovery \r\n[url]http://www.pcinspector.de/[/url] \r\nhet is er ook in het nl veel succes ermee Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2006 alvast bedankt ik probeer dit er is nog een memory recall ik hoop dat het lukt,tips nog altijd welkom Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2006 De tip die ik kreeg was perfect na enkele keren mislukte poging heb ik andere progamma,s afgesloten oa asdl modem toen lukte het perfect alle fot,s terug ,er zijn ook progamma,s te koop a,40 Euro dat kost het ook als je het door een foto zaak laat doen.\r\nDus dit is klaase bedankt voor de tip Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen