Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2006 Delen Geplaatst: 3 april 2006 Als fervent muziekliefhebber heb ik een hele boel muziek verzameld. Elk album staat in een eigen map, en in de map staat het hoesje, met als naam \"folder\", zodat in Windows de map het hoesje laat zien, bij weergave als miniatuur, natuurlijk. Mijn vraag nu: is er een manier of programma waarmee ik van deze muziekmap een html pagina kan maken? Printscreen is geen optie, omdat de map inmiddels vele malen groter is dan het scherm. NB het gaat me dus alleen om de afbeeldingen, niet de muziekfiles zelf. Het resultaat zou een pagina moeten zijn, waarop alle muziekmappen met hoesje te zien zijn. \r\nIemand een handige oplossing? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2006 Hallo,\r\n\r\nkijk even naar de utility dir2html, wellicht is dat wat je zoekt, je kunt de utility hier downloaden:\r\n\r\n[url]http://www.pc-tools.net/win32/dir2html/[/url]\r\n\r\nGroet,\r\n\r\nGP Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2006 Bedankt voor je reaktie, maar helaas. Ik heb dir2html gedownload en geinstalleerd, maar dit programma maakt enkel tekstbestanden aan. En het gaat mij enkel om de plaatjes die ik bij elkaar op een pagina wil hebben. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen