Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2006 Delen Geplaatst: 2 april 2006 Ik heb een engelstalig windows xp home op mijn laptop staan,hoe kan ik deze omzetten in de nederlandse versie.\r\n\r\nBronkhorst Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2006 Niet. Je zult dan Nederlandstalige Windows XP moeten kopen, en een volledige herinstallatie moeten doen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2006 als je mij even toevoegt op msn, kan ik mischien ff \'verder\' praten, ik heb nl nog een LEGALE versie van WIN XP NL liggen geloof ik. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2006 er zijn zgn MUI\'s: Multi-User language Interface. Daarmee kan je een UK-versie omzetten naar bijv een Nederlandse en naar heel veel andere talen (ik heb er zelf vorig jaar WinXP en Office2003 perfect omgezet van Engels naar Spaans). Helaas zijn ze d8 ik niet gratis 80 euro minimaal, maar je hebt natuurlijk newsgroups (forum requestje doen :-$ )...\r\n[url]http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/intl/nls_1j8f.asp[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen