Ga naar inhoud
  • 0

ZoneAlarm: na tijdje inactiviteit niet meer surfen

Anoniem2

Vraag

Ik zit al heel lang met dit probleem: ik draai Zone Alarm en laat m\'n PC (XP) de hele dag aan. Als ik soms na een uur of wat terugkom bij m\'n computer en het net op wil, wordt de browser \'geblokkeerd\' door ZA. Als ik nl ZA uitzet, kan ik wel surfen. Hetzelfde met Outlook Express, alhoewel ik ook vaak wél m\'n email kan ophalen maar níet kan surfen... :-S \r\nIk herstart de boel dan maar weer en dan kan ik er weer een tijdje -met firewall- tegenaan. Waarom gebeurt dit/doet ZA dit? Ik heb overigens een draadloze verbinding en draai dus Windows XP SP2 met AVG Free.\r\n\r\nAlvast veel dank!\r\n\r\nWolf
Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Ik ga het nog uitgebreid bestuderen, als ik tijd heb (zit nu middenin een spoedklus)... dank je. Zat ook te denken dat het misschien een conflict is tussen m\'n hardwarematige firewall en ZA. Alleen kan ik in m\'n draadloze modem/router niks vinden waarmee dit mogelijkerwijs opgelost kan worden.\r\n\r\nNogmaals dank voor je betrokkenheid!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...