Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2006 Delen Geplaatst: 2 april 2006 Ik heb net een nieuwe pc in elkaar gezet maar het systeem start niet op hij blijft hangen bij de boot. Daar geeft hij de processor weer en 1024MB RAM OK. Onderaan staat Pres del for bios setup. Maar hij doet niets als ik op del druk. Ik heb dit geprobeerd met een ps2 toetsenbord.\r\n\r\nIk heb een gigabyte K8 triton moederbord met amd sempron 2600+ processor socket 754.\r\n\r\nWeet iemand wat er mis kan zijn? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2006 Probeer eens bij een her-start al vanaf het eerste moment rustig op DEL te blijven tikken; als je wacht tot hij \"hangt\" is waarschijnlijk alles al te laat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2006 Heb je USB apparaten aangekoppeld? Probeer deze ook eens los te koppelen, defecte USB apparaten zijn namelijk in staat een pc tijdens het booten compleet te laten hangen.. Niet al te lang geleden via de harde weg achter gekomen. :-( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2006 Probleempje is inmiddels opgelost, het lag aan een netwerkkaart die er niet goed inzat. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen