Ga naar inhoud

msn messenger

Aanbevolen berichten

[quote=Coco]hoe bedoel je? ik heb msn er zelfs al geprbeert op nieuw te installeren maar helaas.\r\n\r\nik tik mijn aderes in en mijn wacht woord en krijg meteen deze melding .hij probeert niet eens zich aan te melden[/quote]\r\n\r\nIk herken het probleem. Heb er ook wel eens last van. Duikt zomaar zonder reden op, en gaat ook zonder reden weg.\r\n\r\nWat ik bedoelde was dat je windows gewoon even moet afsluiten, en vervolgens de computer weer aanzet.\r\n\r\nDat heb ik namelijk geleerd van de msn-problemen die ik wel eens heb. \r\nOok altijd eerst msn er vanaf gegooid, er opnieuw op gezet. Probleem was er nog steeds. Oudere versie erop gezet. Geen verschil. Firewallinstellingen proberen te resetten. Nog geen oplossing. Toen maar eens opnieuw opgestart. Probleem verdewenen. Vraag me niet hoe.\r\nVandaar dat ik jou aanraad dat ook even te doen. Baadt het niet, dan schaadt het niet...
Link naar reactie
Hallo,\r\n\r\nmsn doet het weer. Niet door op nieuw op te starten, want dat had ik al geprobeert maar toch bedankt voor de reactie.\r\n\r\nIk heb het geprobeert via uitvoeren. Maar wat was er nou fout gegaan, waardoor ik dit probleem kreeg? En wat heb ik nou eigenlijk verandert door deze tekst te gebruiken bij uitvoeren?\r\n(zodat ik kan voorkomen dat het nog eens gebeurt)\r\n\r\nGrt Coco
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...