Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2006 Delen Geplaatst: 2 april 2006 M\'n muis geeft te pas en te onpas \"vervang batterij\"berichten,dit gaat gepaard met dingen zoals;midden in een spel ga ik plots terug naar bureaublad,of tijdens het typen van berichten gaat de pointer naar rechterbovenhoek en sluit of vernieuwt venster-dus tekst weg.dit alles gebeurt regelmatig en ook vlak nadat ik de batterijen vervangen heb.Als ik het controleer in het programma is de spanning vrijwel altijd goed Het maakt niet uit of ik gewone duracells gebruik of oplaadbare.\r\nDe muis (en ook keyboard) zijn van MS standard wireless optical deskset ,en de driver is de intellipoint 5.5 de aansluiing v.d. ontvanger is USB.Is dit bij meer mensen bekend,en natuurlijk is er een oplossing.Bij voorbaat dank. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2006 Misschien zijn de batterij-contacten in de muis niet echt schoon of vettig ergens van, of de batterijtjes niet voorzichtig en zuiver genoeg ingezet of het klepje onzorgvuldig gesloten.\r\n\r\nIk gebruik alleen maar gewone PS2-muis van 5-10 euri (wel met een scrollwieltje), gewoon met een snoer er aan; die dingen haperen nooit en hebben ook geen batterijtje.\r\n\r\nGummikogel en binnenwerk was ik altijd en regelmatig zonder open te maken: een papieren zakdoekje glad leggen op de muismat, scheut spiritus er op, RUSTIG muizen en niet hard drukken zodat het papier niet afschaaft/vezelt. Papier weggooien voordat het helemaal droog is. Muis èn mat zijn dan schoon en vetvrij. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2006 Ik heb de driver vervangen voor een eerdere versie die ik nog op instal.CD had staan het is nu 5.2,het lijkt hiermee opgelost.\r\nGroeten :-) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen