Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2006 Delen Geplaatst: 2 april 2006 Is het mogelijk om bij het inloggen van MSN te zorgen dat één iemand niet meer kan inloggen met zijn emailadres?\r\nIk heb een irritant zusje die ik liever niet op mijn pc wil hebben en ik wil geen gebruik maken van het aanmeldingsscherm in xp. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2006 Probeer te regelen dat ze een eigen PC krijgt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2006 liever niet... lieve koekjes worden niet gebakken zei mijn oma altijd..\r\nik begrijp uit je vraag dat je zusje wel op de pc moet mogen. dan is het een kwestie van gewoon tolereren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2006 Zo lees ik het niet. Hij wil zijn zusje niet op de PC hebben, maar wil zelf helemaal geen last hebben ervan. En dat gaat niet samen.\r\n\r\nOftewel: aanmeldingsscherm gebruiken of zusje tolereren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2006 wachtwoord op de pc in zijn totaal? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2006 je kan ook msn eruit gooien en Trillian gebruiken, \r\nallereerst kent ze dat programma niet en zal ze denken dat er geen MSN op zit, dus \r\ngeen zusje meer op de pc. \r\n\r\nEn anders is er nog NetNanny, die kan MSN ook blokkeren. En als je als beheerder van NetNanny aanmeld heb je dus wel MSN. \r\n\r\nOpties te over denk ik zo. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2006 icoon + naam verander werkt bij zommigen noch wel eens Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen