Ga naar inhoud

laptop wil niet opstarten in windows

Aanbevolen berichten

Hallo\r\n\r\nDe laptop (Dell) van een kennis start niet meer op. Hij blijft hangen op een blauw scherm met de melding dat windows afgesloten wordt. Al veel geprobeerd (met de cd rom van Dell XP home edition) maar nog steeds kan ik niet in windows komen. Ik weet dat de korste klap is om de schijf te formatteren en dan weer XP opnieuw te installeren, maar dan heeft hij een probleem met zijn documenten. De oorzaak ligt waarschijnlijk in het feit, dat hij een virus op zijn laptop heeft gehad. Deze is wel verwijderd, maar op het moment dat hij het systeem terugzette, onderstond bovengenoemd probleem.\r\n\r\nWie heeft de oplossing?\r\n\r\nmet vriendelijke groet\r\nJeen
Link naar reactie
Hallo\r\n\r\nIk besloot toch maar om de schijf te formatteren. Toen ik begon met het installeren was er nog een optie (optie L) op deze cd om de installatie over de oude windows te installeren, met de vermelding dat evt. de documenten ook verwijderd zouden kunnen zijn. Na de installatie bleek dat de documenten nog wel op de schijf stonden.\r\n\r\nGroet\r\nJeen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...