Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2006 Delen Geplaatst: 1 april 2006 Hallo,\r\n\r\nIk heb een probleem met het uploaden van mijn site.\r\nIk load up via WS FTP, maak mijn website in Frontpage 2003 en mijn provider is XS4all.\r\n\r\nIk heb al vaker de site vernieuwd enzo, nooit geen probleem mee gehad,maar nu lukt het me niet de site te updaten. Als ik de bestanden op de server zet willen de nieuwe pagina\'s niet op de site verschijnen, ook niet als ik de pagina vernieuw enzo.\r\nZit er ergens een beveiliging op? Ik druk al op overwrite, dus in feite is de pagina wel overschreven, maar dus niet zichtbaar online.\r\n\r\nWie kan me hiermee helpen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2006 nog even een toevoeging. ik heb een nieuw bestand geupload, onder een andere naam, ik zie hem wel in de www-directory, dus online staan, als ik in de ftp lijst klik krijg ik hem wel te zien, maar als ik in internet explorer het juiste adres met de sitenaam intoets krijg ik krijg pagina niet weergegeven. Heel raar,\r\nhopelijk kan iemand me helpen :-| (cry) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2006 Geef eens een link naar die nieuwe pagina.\r\nMisschien dat andere hem wel kunnen zien. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2006 refresh in je eigen browser gedaan? kan zijn dat hij op jouw pc vanuit de cache leest. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2006 hoi, gelukkig, na heel veel zoeken is het al gelukt. Het schijnt dat er bij het uplaoden naar een ander adres voor ftp moest worden upgeload. Toch bedankt voor de reacties Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen