Ga naar inhoud

De knoppen bovenaan in Outlook express zijn klein geworden

Aanbevolen berichten

Hallo\r\n\r\nDe knoppen bovenaan in Outlook express zijn helaas klein geworden.\r\n\r\nWaarschijnlijk heb ik per ongeluk op een knopje gedrukt of zo opeens zijn ze klein.\r\n\r\nNu is mijn vraag hoe krijg ik ze weer groot?.\r\n\r\nDeze knoppen heb ik bovenaan in Outlook express:\r\n\r\nNieuwbericht alles beantwoorden doorsturen afzender beantwoorden zoeken volgende berichtkoppen ophalen afdrukken verwijderen adresboek en verzenden en ontvangen.\r\n\r\nNormaal zijn die knoppen over de hele lengte van Outlook express nu zijn ze kleiner en tot de helft en niet over de hele lengte te zien.\r\n\r\nWie weet hoe ik de knoppen weer groot kan krijgen?.\r\n\r\nAlvast bedankt voor de reacties.\r\n\r\nGroeten Pascal
Link naar reactie
ik zei net dat het goed is maar het is toch nog niet helemaal goed de knoppen zijn nu veel groter dan normaal en de knop verzenden/ontvangen staat onder zo\'n pijltje dan moet ik eerst dat pijltje aanklikken voor ik op verzenden kan drukken dat was eerst ook niet zo heb je nog een oplossing?.\r\n\r\ngroeten pascal
Link naar reactie
[quote=passiepas]ik zei net dat het goed is maar het is toch nog niet helemaal goed de knoppen zijn nu veel groter dan normaal en de knop verzenden/ontvangen staat onder zo\'n pijltje dan moet ik eerst dat pijltje aanklikken voor ik op verzenden kan drukken dat was eerst ook niet zo heb je nog een oplossing?.\r\n\r\ngroeten pascal[/quote]\r\n\r\nRand te ver omgetrokken; nu andersom weer net zo met de muis EEN BEETJE terugduwen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...