Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2006 Delen Geplaatst: 1 april 2006 Hallo\r\n\r\nDe knoppen bovenaan in Outlook express zijn helaas klein geworden.\r\n\r\nWaarschijnlijk heb ik per ongeluk op een knopje gedrukt of zo opeens zijn ze klein.\r\n\r\nNu is mijn vraag hoe krijg ik ze weer groot?.\r\n\r\nDeze knoppen heb ik bovenaan in Outlook express:\r\n\r\nNieuwbericht alles beantwoorden doorsturen afzender beantwoorden zoeken volgende berichtkoppen ophalen afdrukken verwijderen adresboek en verzenden en ontvangen.\r\n\r\nNormaal zijn die knoppen over de hele lengte van Outlook express nu zijn ze kleiner en tot de helft en niet over de hele lengte te zien.\r\n\r\nWie weet hoe ik de knoppen weer groot kan krijgen?.\r\n\r\nAlvast bedankt voor de reacties.\r\n\r\nGroeten Pascal Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2006 Beeld > Indeling > Werkbalk aanpassen > Pictogramopties: Grote pictogrammen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2006 Hoi bedankt voor de tip alleen die heeft niet geholpen want hij stond al op grote pictogrammen is er nog een andere oplossing? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2006 Waarschijnlijk is dit de oplossing:\r\n\r\nGa met de muis op de onderkant van de werkbalk staan, zodat er een naar boven en beneden wijzend pijltje verschijnt.\r\n\r\nKlik en hou de linkermuis ingedrukt, sleep vervolgens naar beneden, totdat de pictogrammen weer de goede maat hebben. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2006 ja dat is precies de goeie oplossing daar had ik nog niet aangedacht hardstikke bedankt voor de tip eindelijk is het nu weer goed is best wel irritant kleine knoppen. \r\n\r\ngroeten pascal Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2006 ik zei net dat het goed is maar het is toch nog niet helemaal goed de knoppen zijn nu veel groter dan normaal en de knop verzenden/ontvangen staat onder zo\'n pijltje dan moet ik eerst dat pijltje aanklikken voor ik op verzenden kan drukken dat was eerst ook niet zo heb je nog een oplossing?.\r\n\r\ngroeten pascal Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2006 [quote=passiepas]ik zei net dat het goed is maar het is toch nog niet helemaal goed de knoppen zijn nu veel groter dan normaal en de knop verzenden/ontvangen staat onder zo\'n pijltje dan moet ik eerst dat pijltje aanklikken voor ik op verzenden kan drukken dat was eerst ook niet zo heb je nog een oplossing?.\r\n\r\ngroeten pascal[/quote]\r\n\r\nRand te ver omgetrokken; nu andersom weer net zo met de muis EEN BEETJE terugduwen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2006 heb ik gedaan nou is het wel weer goed bedankt Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen