Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2006 Delen Geplaatst: 1 april 2006 Ik heb sinds gister een probleem :-( Ik kan maar één internet venster hebben. Als ik een nieuw internet venster open, verdwijnt de andere venster meteen :-S Ik heb dat alleen met internet vensters. Ik heb met Hitman Pro en McAfee naar virussen en spyware gescand, maar het hielp niks. *-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2006 Misschien staat er ergens een vinkje waar geen vinkje moet staan; Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2006 Ik vraag me af of dat de oplossing is...\r\nIk heb bij die instelling zelf WEL een vinkje staan, en kan toch zoveel vensters open hebben staan als ik wil...\r\n\r\n@usersr9499:\r\nHeb je onlangs (sinds gisteren) nog nieuwe software op je computer geinstalleerd? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2006 @TarUnited: Ehm... ja. Ik downloade de nieuwste versie van Shockwave, maar ik heb het weer verwijderd. Het hielp toch niks :( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2006 Werk je wel met IE, of met Firefox ofzo?\r\n\r\nInstellingen bij Firefox heten anders.\r\n\r\nIn mijn W98 maakt het echt groot verschil, vinkje aan/uit \"hergebruik van vensters\". Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2006 Ik werk met IE en heb win2000. Ik heb dat vinkje uit, maar het hielp niks... :-( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2006 Kijk nog eens goed in die \"geavanceerde\" instellingen of er niet nog een extra regel is die ook in die richting wijst (ik heb te lang geen w2000 meer onder ogen gehad). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen