Anoniem2 Geplaatst: 31 maart 2006 Delen Geplaatst: 31 maart 2006 Hallo, ik zoek een goede nero versie dus dan bedoel ik compleet, niet alleen nero express maar echt een compleete versie, en niet een versie die wel bij een pc of bij een dvd speler verkocht worddt.\r\n\r\nNu is mijn vraag, ik zie vaak te koop nero 7.0 ultra editie nl\r\n\r\nWat voor versie is dit nu eigenlijk. :-| \r\nOok een uitgeklede versie waar je beperkt mee kunt werken, en dat je deze wel bij nero kunt upgraden maar deze upgrade dan moet betalen. :-| \r\n\r\nIk snap het niet de ultra versie kost gem op marktplats. end 12.50 tot 15 euro, en niet illegaal, off cd, maar ja wat houd deze versie in, dat bedoel ik :-S \r\n\r\neen oem versie koop je ook voor heel weinig maar is geen compleete versie, met alle onderdelen van nero, ook dat je kan branden en het scherm voor je hebt dat je links de lege cd/dvd ziet en rechts je schijf, en dat je de bestanden naar de lege cd/dvd kunt slepen, en dat je dan onderaan het programma een streep ziet met hoeveel mb je zit, en dus zo ziet wanneer de cd/dvd vol is(ik weet niet hoe dit prog van nero precies heet, :-( \r\n\r\nMaar zit dit in ultra editi (H) \r\n\r\nik hoop snel te horen... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2006 Zolang het prg niet rond de 70 euro kost ,is het ,,of illegaal ,of een uitgeklede versie. Ik denk in dit geval eerder het laatste. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2006 Je hebt van Nero 7 verschillende versies. \r\n\r\nWaaronder de Standard Version\r\n Professional Version \r\n Ultra Edtion\r\n\r\nje moet het zien als Windows versies. e ene heeft meer dan de ander. \r\n\r\nIn het geval van de Nero Ultra Edition is deze dus geheel volledig. Je kan er bijna alles mee. \r\nDus geen uitgeklede versie maar een complete versie. \r\n\r\nIk gebruik hem zelf ook en het is fantastisch Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen