Ga naar inhoud

sidebar ed

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen:) \r\n\r\nIk ben al jaren verslaafd aan Neopets, ik zit gezellig met een 100tal mensen in een soort groepje. Nu hebben wij besloten om een website te maken. De website is ondertussen al een half jaar oud maar ik vind ze afschuwelijk. ([url]www.neosmurfs.be[/url])\r\n\r\nAls eerste zou ik een betere sidebar willen.\r\nOok zou ik willen dat mn achtergrond blijft staan ipv mee te scrollen\r\nten derde had ik graag wat meer leven erin geblazen, ik zou dus willen dat de website er aantrekkelijk uitziet en niet zo somber als nu.\r\n\r\nDe website is volledig gemaakt in dreamweaver.\r\nOoit hebben ze mij verteld dat ik best de website zou maken in een database zodat er niet voor elke pag een html bestandje nodig was. Ik ben niet echt een krak in dat soort dingen:(\r\nWie kan mij vertellen waar ik nuttige informatie kan vinden en enkele goede sidebars. Ideetjes voor veranderingen zijn meer dan welkom.\r\n\r\nAlvast Bedankt.
Link naar reactie
ik kan je wel verder helpen.\r\nMijn eerste vraag is kunnen jullie PHP draaien, want dan kun je een dynamische pagina maken.\r\nJe maakt een index pagina en daarin laad je steeds je onderwerp. Is lekker snel en werkt goed. Kijk maar op onze site [url]http://www.w32clan.nl[/url]\r\n\r\nOp deze manier voorkom je dat je tig keer de zelfde pagina moet aanmaken.\r\nAls het goed is kan het ook met html.\r\nIk hoor het wel, en help je graag een paar stappen verder.\r\n\r\nhier alvast een handige link\r\n[url]http://www.wvdwebdesign.be/?load=paginasysteem[/url]
Link naar reactie
zou het erg leuk vinden als je me kon helpen... \r\n\r\nNu had ik van iemand gehoord dat ik best mambo zou downloaden en dat gebruiken. Mn host (telenet) accepteerd geen PHP/MySQL maar ik zou het toch eens willen proberen met Mambo.\r\nIk wou dus mambo uploaden naar een andere gratis webhost (awardspace) die ondersteunen wel PHP/MySQL maar ik heb geen idee hoe ik dat mambo gedoe daar kan uploaden (k kan niet erg goed werken met hun controlepaneel)\r\n\r\nDenk jij dat ik zelf wat zou moeten zoeken of is mambo geschikt?\r\nZelf heb ik geen idee hoe een website in PHP te maken. Is dit mogelijk met dreamweaver?\r\n\r\nEn bedankt voor je reactie :-)
Link naar reactie
van mambo weet ik eigenlijk niets dus daarmee kan ik je niet helpen helaas.\r\nMaar een site met php valt eigenlijk reuze mee, je gebrukt namelijk maar een paar stukjes code, meer niet.\r\nDe rest van de pagina bouw je op in bijvoorbeeld dreamweaver. Dreamweaver ziet er dan wat lastig uit maar dat valt mee, en anders kan ik altijd nog een handje helpen hoor.\r\n\r\nMocht je het nu bij zuiver html willen houden dan kan ik je ook bijstaan hoor, ik heb inmiddels als wat sites gemaakt dus ontwerpen is geen probleem. Vind ik nog leuk ook !\r\n\r\nOnze game pagina loopt via een proffesionele host die php / msql ondersteund.\r\nJe kunt natuurlijk denken aan een provider zoals lycos, maar dan zit je met die reclame. Maar php of niet, ik wil nog steeds helpen. ;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...