Ga naar inhoud

The Godfather (The Game) 2


Aanbevolen berichten

Geachte lezers,\r\nIk heb laatst The Godfather gekocht.\r\nToen ik hem vanmiddag geinstalleerd heb ben ik hem zoals gewoonlijk gaan spelen.\r\nNu ben ik bij een missie waar je binnen 3 minuten naar je Save House moet rijden.\r\nZodra ik bij mijn Save House ben wil ik uit stappen maar ik kan niet uit de auto stappen.\r\nMisschien klinkt het heel dom ik weet het maar ik snap er niks van.\r\n\r\nZou iemand hier misschien een antwoord op weten.\r\n\r\nMVG relax
Link naar reactie
Ik heb het stukje waar jij in die 3 minuten naar het save house moet gaan ook gespeeld. \r\nIk heb er geen problemen mee. Ik kan gewoon uitstappen en weer instappen asl het zou moeten. \r\n\r\nProbeer het spel eens helemaal te de-installeren en opnieuw te installeren. \r\nMisschien is er iets fout gegaan ten tijden van de overdracht van de CD rom naar de HDD.
Link naar reactie
er zitten ongetwijfeld bugs in het spel.....dus zeker de homepage van spel in de gaten houden...\r\n\r\nik ben nog wel iets tegengkomen dat over jouw probleem ging maar dat geld voor als je met een nocd/nodvd (fixed exe) werkt,daar zit deze bug zeker in. en als je met een originele dvd speelt zou je daar geen probleem mee moeten hebben.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...