Anoniem2 Geplaatst: 30 maart 2006 Delen Geplaatst: 30 maart 2006 Hallo,\r\n\r\nIk heb een svcd gedownload, maar nu wil ik deze afspelen: lukt gewoon met powerdvd en BSPlayer, maar ik heb geen ondertiteling erbij. Terwijl dat er wel bij hoort. Met welke player/converter kan ik dit voor elkaar krijgen?\r\n\r\nAlvast bedankt... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2006 [url]http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Svcd+met+ondertiteling+afspelen&meta=[/url]\r\nniet zo moeilijk om daar wat over te vinden toch ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2006 \'t Zal wel weer aan mij liggen, maar ik kan het niet vinden. En geloof het of niet, ik heb al een keer gezocht met EXACT die combinatie als van jou op google...! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2006 wat heb je gedownload?\r\neen svcd met daarin ondertiteling of de svcd met de ondertiteling apart in srt of ssa formaat?\r\nAls de ondertiteling in de film hoort dan moet je hem kunnen zien, welk programma hem ook afspeelt, die ondertiteling is namelijk in de film gebrand. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen