Anoniem2 Geplaatst: 30 maart 2006 Delen Geplaatst: 30 maart 2006 In verband met het goed functioneren van een bepaald onderdeel van een Hebreeuwse tekstverwerker moest ik bij Configuratiescherm - Landinstellingen - Geavanceerd - als taal invullen Hebreeuws i.p.v. Nederlands. Nu blijkt echter dat ik daardoor mijn onder Works (extensie .xlr) opgeslagen bestanden niet meer kan openen. Hoe kan dit en wat is daarvoor de oplossing? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2006 Vertel eens of je een foutmelding krijgt en zo ja, wat deze dan exact is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2006 Dank voor uw reactie op mijn probleem.\r\nBij het aanklikken van een .xlr-bestandsnaam (b.v. Postbankrekening 2006) krijg ik wel het Microsoft Worksvenster, maar vervolgens verschijnt het volgende.\r\n\"Microsoft Works\r\nDe bestandsnaam C:\\Documen...\\Postbankrekening 2006.xlr is ongeldig. De bestandsnaam bevat ongeldige tekens of is al in gebruik voor speciale systeembestanden of -apparaten. Geef een andere bestandsnaam op\"\r\n OK\r\n\r\nBij het aanklikken van dat \"OK\" verschijnt:\r\n Werkblad (Niet opgeslagen werkblad) - Microsoft Works\r\n\r\nZegt dit u iets? Mij niet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen