Anoniem2 Geplaatst: 29 maart 2006 Delen Geplaatst: 29 maart 2006 Hallo,\r\n\r\nIk weet niet of dit hoort maar in de lijst processen (taakbeheer) komt 6x svchost voor 3x bij gebruikersnaam system en 2x bij gebruikersnaam netwerkservice en 1x bij lokale service.\r\n\r\nik hoop dat iemand mij kan helpen.\r\n\r\nGroetjes Erik Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2006 Is heel normaal en niets om je zorgen over te maken. Ik zie deze entry ook meerdere malen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2006 kan zelfs tot 10 of meer keren voorkomen\r\nhangt af van de services die draaien Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2006 Klopt, voor iedere service die geladen wordt via svchost, wordt een nieuwe instatie van dat bestand geopend. Via Configuratiescherm->Systeembeheer->Services kan je echter wel een groot deel van alle services uitschakelen. Een overzicht van de services is [url=http://theeldergeek.com/services_guide.htm#Services]hier[/url] te vinden. Wel op eigen risico, je moet goed opletten, aangezien je ook vitale services kan uitschakelen hiermee. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2006 ok bedankt, dacht even dat er wat aan de hand was. Heb namelijk wel een probleempje namelijk. maar thanx! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2006 Ik heb er hier op deze ouwe Win2K bak vier lopen. Thuis, op mijn WinXP Home bak draaien er een stuk of zes, zeven geloof ik. Zolang ze niet ineens 90+% CPU-tijd gaan verstoken zou ik me daar niet druk over maken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen