Ga naar inhoud

Vreemd bestand verwijderen


Aanbevolen berichten

Hallo,ik heb een bestandje in W98 SE dat ik wil verwijderen.\r\nHet is een oud bestand van Kaspersky.\r\nMaar als ik het wil verwijderen krijg ik de foutmelding\"Kan t.=8c niet verwijderen:kan het opgegeven bestand niet vinden.Controleer of het pad en de bestandsnaam juist zijn opgegeven!\".\r\nMaar het rare is ,als ik op eigenschappen druk geeft het bestand aan dat het een grootte heeft van : [b]1.16 [/b]TB!!!!?????\r\nHoe kan dit ,wat is dit en hoe kom ik eraf!
Link naar reactie
[quote=Anacho]1.16 T(era)Byte=1160 GB klopt dit wel?[/quote]\r\n\r\nNee, niet 1.000 maar 1.024 als referentie nemen, dus wordt dat zowat 1188.\r\n\r\nMaar ik denk niet dat veel mensen een zo grote schijf hebben dat zoiets er op past.\r\n=====\r\n\r\nOud mopje: een amateur denkt dat een kB 1000B is en een professional denkt dat een km 1024m is.\r\n=====\r\n\r\nIk zou de compu in Veilige Modus opstarten (rustig blijven tikken op een F-toets, bij mij F5 maar op veel andere computers/systemen F8, om te kijken of het ding zich daar wel laat vernietigen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...