Anoniem2 Geplaatst: 27 maart 2006 Delen Geplaatst: 27 maart 2006 Ik heb opeens \"last\"van het gebruikersnaam ikoontje. Dat verscheen alleen als ik de pc een tijdje aan had staan maar niet actief was. Nu komt elke keer dat schermpje als ik de comp maar aan zet. Moet ik eerst klikken wie ik ben en dan gaat hij mijn persoonlijke instellingen zoeken. Die heb ik ook nooit ingesteld. \r\n\r\nVoor het formatteren had ik zelden zicht op dat gebruikersschermpje en ik vermoed dat ik dat met een truc heb uitgezet/weggegooid. Kan ik dat werkelijk ergens uit zetten?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2006 In lager windows ging dat meestal om de aanmelding voor \"netwerk\" en dan blijft dat schermpje weg als je instelt \"windows aanmelding\"; misschien in XP wel eender. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2006 heb je toevallig Net framework geinstalleerd? deze maakt ook automatisch een gebruikersaccount aan, deze kun je zonder problemen verwijderen en dan blijft dat\r\ninlogscherm voortaan weg Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2006 Je kunt het e.e.a. instellen als je bij Run/Uitvoeren \"control userpasswords2\" intikt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen