Ga naar inhoud

Verbouwing PC

Aanbevolen berichten

Hallo mensen van het computeridee forum,\r\nik heb een beetje hulp nodig.\r\n\r\nik een vraagje.. als ik een nieuw moederbord en een nieuwe videokaart in mijn pc stop heeft dat dan gevolgen? Ik bedoel voor windows want als je 3 of meer nieuwe apparaten in je pc toevoegt moet je windows opnieuw activeren.. maar ik gebruik een illegale gecrackte windows dus kan ik niet opnieuw activeren.. toevallig heeft het moederbord AGP en PCIE aansluiting voor videokaart dus zou het misschien helpen als ik de oude videokaart eerst op het nieuwe moederbord zet en dan opstarten en dan afsluiten als alles werkt en dan de nieuwe video kaart erop enzovoorts totdat ik alles erop heb.. wel gewoon de normale dingen zoals harde schijf en dvd stations enzo aan het begin erop zetten. Ohja.. bij het moederbord staat ook \r\nIDE PATA/100 2x\r\nIDE SATA/150 2x \r\nsata weet ik wel sat is serial ata de nieuwste maar pata is dat de oude van harde schijven en dvd stations enzo?\r\n\r\nEn ja ik ben een beetje een klusser maar ik wil graag weten of dit gevolgen heeft of niet..\r\n\r\nGroetjes,\r\nRik van der Aart\r\n\r\nLink naar VideoKaart: [url]http://www.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=112230&productType=1[/url]\r\n\r\nLink naar MoederBord: [url]http://www.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=105081&productType=1[/url]
Link naar reactie
[quote=avv]Nieuw moederbord betekent inderdaad opnieuw activeren. Daar mag je verder niet mee geholpen worden. Maar als je een illegale versie hebt, dan kan je ook niet goed updaten. Je zou kunnen overwegen een licentie aan te schaffen; als je student bent, dan kun je dat vaak goedkoop via de universiteit.[/quote]\r\n\r\nEr bestaat ook een nummer-veranderaar voor XP maar ik vermoed dat die ook illegaal zou kunnen zijn (ik gebruik geen XP maar verzamel graag gekke progs, \"op voorraad\"). \r\n\r\n:)
Link naar reactie
[quote] Maar als je een illegale versie hebt, dan kan je ook niet goed updaten.[/quote]\r\nWerkt anders tot op heden prima hoor.. :mrgreen: \r\n\r\n[quote]sata weet ik wel sat is serial ata de nieuwste maar pata is dat de oude van harde schijven en dvd stations enzo? [/quote]\r\nParallel Ata (pata) is inderdaad de oudere aansluiting voor HDD´s en DVD/CD stations. Wat dus normaal gesproken Ide of ata aansluiting genoemd werd.\r\n\r\nVerder heb ik zelf met mijn windows XP versie nooit problemen gehad met het verwisselen van onderdelen. En mijn pc bevat sinds het overlijden van een van mijn HDD´s geen oorspronkelijke onderdelen meer, dus ik denk niet dat je met het verwisselen van het moederbord problemen gaat krijgen. Maar ik zal niet zeggen dat ik 100% zeker ben, aangezien ik, naast het vervangen van wat fans en de videokaart, geen upgrades meer heb gedaan aan mijn pc..
Link naar reactie
Ik zal dan denk ik moeten w88 op een antwoord van iemand die dat ff kan testen.. morgen maar ff naar de stad fietsen en in een pc zaakie vragen of dat zo is en men oom kan misschien ook wel testen die werkt ook in een computer zaak en pata heb ik nodig want mijn hdd\'s enzo gebruiken dat maar dat zit al op da moederbord dus geen probleem
Link naar reactie
[quote=avv]vdaart: lees svp de [url=http://forum.computeridee.nl/viewtopic.php?t=41]huisregels[/url]. Je vraagt om hulp voor het illegaal gebruiken van XP, en dat valt duidelijk onder wat niet mag hier.\r\n\r\nAls je geld hebt voor een nieuw moederbord en videokaart, dan kan je ook XP kopen.[/quote]\r\n\r\nik vroeg alleen of ik opnieuw moest activeren.. iemand anders begon over die illegale progjes..
Link naar reactie
Niet iemand anders de schuld proberen te geven, he (N) . Typisch, dit.\r\n\r\n[quote]ik heb proffesional en home maar proffesional gebruik ik stel nou dat ik de serial van home zou invoeren zou dat werken? dan kan ik wel weer activeren [/quote]\r\nJe vraagt dus wel hulp voor illegale dingen, want je weet zelf wel dat je illegale software hebt. Probeer je er nou niet uit te l*llen, want je bent er nu heel duidelijk op gewezen.\r\n\r\nProbeer het maar uit, zo ik zeggen. En ik geef je nog een vriendelijk advies: maak een backup. Je zal hem nodig hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...