Anoniem2 Geplaatst: 26 maart 2006 Delen Geplaatst: 26 maart 2006 Hallo iedereen,\r\n\r\nMijn internetverbinding heeft een maximale download snelheid van 3Mbps en een upload snelheid van 512Kbps. Ik download soms wat met Bittorrent. De client die ik heb is ABC......\r\n\r\nAls ik download met bittorent is de gemiddelde download snelheid 2,5Kbps. Bij sommige downloads ligt dat rond de 10Kbps...Waarom gaat het downloaden daar zo traag? Ik heb de volledige upload open gezet, iedereen mag dus van mijn pc af downloaden en ik heb geen uploadlimiet erop gezet...\r\n\r\nKan het aan de ABC bittorentclient liggen? Zijn er snellere? Of zijn er andere redenen waarom dit zo traag loopt?\r\n\r\nCheers,\r\nJeroen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2006 Als je een beetje op internet had gezocht had je toch wel kunnen vinden dat je poorten moet openzetten voor Bittorrent. Standaard poort 6881-6899, afhankelijk van het aantal torrents dat je tegelijkertijd aanzet. De meeste torrentprogramma\'s geven ook aan waarom ze zo langzaam gaan, of helemaal niet kunnen downloaden.\r\n\r\nVerder geldt: je maximale snelheid heeft niets te maken met je torrentdownloadsnelheid. Die laatste is namelijk vooral afhankelijk van hen die de bestanden aanbieden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2006 voor een snellere download:\r\n1. zet je upload op 90% van je max upload\r\n2. pak een torrent die veel leechers heeft.\r\n3. verander de standaard poorten naar enkele boven de 10.000 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2006 Hey, tnx voor de antwoorden.\r\n\r\nIk heb mijn volledige upload opengezet voor 100% dus daar kan het niet aan liggen. De poort van ABC staat op 10000, dat heb ik ook in me router ingesteld.\r\n\r\nTnx,\r\njeroen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2006 Het probleem is opgelost. Port op router stond op 1000 i.p.v. 10000.\r\nIk heb nu al snelheden van 180kbps downloaden gehaald.\r\n\r\nTnx!\r\nJeroen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen