Ga naar inhoud

Plug and Play Bios Extension

Aanbevolen berichten

Mijn computer funktioneerd niet correct voor wat betreft detecteren nieuwe hardware. Met name hardware printers. Andere apparaten die op de USB gaan, daar gaat het allemaal goed mee.\r\nIndien ik mijn apparatenbeheer bestudeer, dan zie ik een geel uitroepteken staan bij het windows apparaat: Plug and Play Bios Extension. Toelichting: windows kan de drivers niet laden, code 39. Toen heb ik geprobeerd dit stuk hardware te updaten,\r\nen dan probeerd windows dit ook te installeren. Dit mislukt allemaal, en ik krijg dan de volgende gegevens mee. \"Er was een probleem bij het instaleren van dit hardware. Een error tijdens het installeren, een onderdeel van de service sectie INF is onjuist\"\r\nDan daarna bij het wegklikken van dit alles meld mijn computer dat er nieuwe hardware is gevonden: de Plug and Play Bios Extension\".\r\nIndien ik dan de procedure weer inga van het proberen installeren, herhaald de geschiedenis zich weer.\r\n\r\nWie weet wat ik kan en moet doen ?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Jammer dat hier geen reactie op is gekomen. Ter afsluiting wil ik toch kenbaar maken, wat hier te doen. Een deskundige, die het een zeer interresant probleem vondt, is bij thuis geweest en die heeft zeer uitgebreid onderzocht en geprobeerd dit probleem te verhelpen. Ondanks dat dit een uitdaging was, zijn we er niet in geslaagd om het probleem op te lossen. Wel is vast komen te staan, dat het brandprogramma alcohol een conflikterende situatie heeft veroorzaakt, waardoor dit probleem is ontstaan.\r\nUiteindelijk zit er niets anders op, dan windows te de-installeren en weer opnieuw te installeren. Er vanuit gaande dat dit een en ander zal oplossen kan wat mij betreft dit topic gesloten worden.\r\nBedankt voor uw aandacht.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...