Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen\r\n\r\nIk heb een vreemd probleem, waar ik nog nooit eerder van heb gehoord.\r\nHet gaat om m\'n USB poorten. Bij een nieuwe installatie van windows worden die herkent als 1.1. Tot zover geen problemen,alles werkt. Er wordt nog ff gezegt dat een 2.0 apparaat op een 1.1 poort is aangesloten, maar het werkt.\r\n\r\nHet probleem begint als ik m\'n 2.0 driver installeer. Hij herkent geen enkel apparaat meer en doet ze af als \"onbekend apparaat\".\r\nIk heb dit o.a. met een ext.hd van Iomega, ext.DVD van Iomega, datasticks en de rest aan USB apparaten wat ik in huis heb.\r\n\r\nIk werk met een FS Amilo 7820 laptop met XP Pro. Ik heb XP al veel vaker geinstalleerd, maar heb dit nog nooit gehad. USB apparaten werken allemaal wel met andere machine en Chipset drivers zijn als eerste geinstalleerd.\r\n\r\nIemand een idee....?
Link naar reactie
Als je Service Pack 2 erop zet word de USB automatisch ingesteld op 2.0. \r\nDat zou afdioende moeten zijn opm de boel weer opgang te krijgen. \r\nIk heb een soort gelijk probeelm gehad.\r\n\r\nIk had er dus ook al eens SP2 opstaan, maar op één of andere manier was deze corrupt. Dus verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. \r\nEn dat heeft geholpen.
Link naar reactie
Ook al een aantal keer geprobeerd. Word dan zelfs erger, want kan dan niet meer terug naar 1.1. Maw kan dan helemaal niks meer gebruiken tot SP2 wordt verwijderd òf XP opnieuw wordt geïnstalleerd....\r\n\r\nMaar ben het met je eens, Gekwordikervan :-)\r\n\r\nNog ff ter info... Is allemaal begonnen nadat ik Vista heb geprobeerd. Daarna is alles echter weer vervangen, incl. nwste versie BIOS
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...