Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2006 Delen Geplaatst: 24 maart 2006 Sinds we nieuwe firmware hebben in de router, gaat het verzenden en ontvangen van bestanden met msn messenger erg traag. over 1mb doet \'ie meer dan een kwartier! Hoe kan ik dit euvel oplossen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2006 Misschien ligt het niet aan die firmware; MSNmessenger is vaak heel erg traag, ik verstuur er zelden iets mee, gebruik liever Yousendit, gratis en zonder moeilijk gedoe zoals lidmaatschap of inloggen.\r\n\r\nWel copiëer ik altijd de link die ik te zien krijg en mail die aan de bestemmeling want het automatisch adviesbericht blijft wel eens weg.\r\n\r\n[url]http://www.yousendit.com/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2006 yousendit is een goed hulpmiddel, maar zoals msn werkt is het niet goed, eerst deed hij het veel sneller. Ik heb wat gezocht en kwam uit bij \'portforwarding\', een poort in de router moet opengezet worden. Ik weet niet of dat een (goede/veilige) oplossing is, kan iemand mij hier meer over vertellen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2006 \"Vroeger\" werkte MSN bij mij gemiddeld best wel snel maar de laatste tijd is dat een hoge zeldzaamheid, loopt meestal als een slak op een teerton.\r\n\r\nTest eens wat, up/download met bijvoorbeeld Yousendit (hoewel die in het weekend ook trager is dan normaal). Als dat veel beter gaat dan met Messenger dan denk ik toch echt dat het aan MSN ligt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen