Ga naar inhoud

msconfig mist

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk zit met het volgende probleem:\r\n\'msconfig.exe\' staat niet op mijn pc. Vreemd, want ik draai op Windows XP Professional, dus zou het erop moeten zitten. \r\n\r\n-Ik heb mijn hele pc al afgezocht op \'msconfig\', maar er waren geen bestanden gevonden.\r\n-SFC /scannow heb ik ook al geprobeerd, maar zonder succes\r\n\r\nWeet iemand hoe ik het weer terug zou kunnen krijgen zodat ik niet de melding krijg \'kan msconfig niet vinden\', wanneer ik bij start --> uitvoeren \'msconfig\' intyp?
Link naar reactie
Als dat nog lopen wil (na SP2 vaak moeilijker) zou ik de CD in de computer steken en kiezen Installeren NIET FORMATTEREN maar optie \"upgrade\".\r\n\r\n\r\nLaat daarbij de internetverbinding aan want het kan zijn dat windows toestemming vraagt om ergens nieuwe bestanden zelf op te halen.\r\n\r\nEr loopt dan een totale opfris-setup die vaak wazige fouten repareert.\r\n\r\nO, nog iets: het zou kunnen zijn (ik gebruik geen XP) dat msconfig onder \"verborgen bestanden\" valt, een stuk of 4 regels in Map Opties met aanvink-mogelijkheid om zichtbaar te maken. (Systeembestanden, geheime bestanden en nog zo een paar kreten).\r\n\r\nVerder hoeft een bestand niet herkenbaar op je CD te staan, kan ook uit een of meerdere \"cab(s)\" ofzo worden opgebouwd tijdens installatie. Meestal kun je iets meer zien als je zoekt via de regel \"bevattende tekst\" (maar dat verhelpt niet je eventuele probleem).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...